  • 1. Data: 2007-11-24 08:12:18
    Temat: darowizna
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    witam

    Jakie sa koszty darowania czegos najblizszej rodzinie. W dodatku jakie sa
    takie koszty jezeli nie wiadomo ile cos jest warte? Np. niematerialne prawo
    do czegos.

    MI

  • 2. Data: 2007-11-24 11:38:31
    Temat: Re: darowizna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > Np. niematerialne prawo
    > do czegos.

    To znaczy?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-11-24 18:40:09
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jakie sa koszty darowania czegos najblizszej rodzinie. W dodatku jakie sa
    > takie koszty jezeli nie wiadomo ile cos jest warte? Np. niematerialne

    Zalezy od niewiadomojakiej formy, ktorej koszt moze byc uzalezniony od
    niewiadomojakiej wartosci niewiadomego prawa.

  • 4. Data: 2007-11-24 19:08:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To znaczy?

    ktos mi jest winny kase, szansa na odzyskanie dlugu jest niewielka. Chce
    komus oddac za darmo prawo do scigania tego kolesia o kase.

    Icek

  • 5. Data: 2007-11-24 19:14:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > ktos mi jest winny kase, szansa na odzyskanie dlugu jest niewielka. Chce
    > komus oddac za darmo prawo do scigania tego kolesia o kase.

    To nie jest "niematerialne prawo".

  • 6. Data: 2007-11-24 19:17:31
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To nie jest "niematerialne prawo".

    tak czy inaczej wartosc jest nieznana znaczy jest znana ale powiedzmy szansa
    na odzyskanie kasy jest powiedzmy 1%

    Icek