  • 1. Data: 2007-11-23 19:21:32
    Temat: Ewakuacja kudzi
    Od: "Marr" <n...@r...pl>

    Witam

    Przyklad: w kamienicy znaleziono ladunek wybuchowy. Policja decyduje aby na czas
    usuwania ladunku przez saperów ewakuowac wszystkich mieszkancow budynku. Czy
    jakikolwiek dorosły mieszkaniec kamienicy moze odmowic opuszczenia mieszkania?
    (pomijam powod nieopuszczenia mieszkania).

  • 2. Data: 2007-11-23 19:24:20
    Temat: Re: Ewakuacja kudzi
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > dorosły mieszkaniec
    > kamienicy moze odmowic opuszczenia mieszkania? (pomijam powod

    jak nie umiesz wysylać postów na usenet i czytać netykiety, to nie wysyłaj,
    (pomijam powód takiej głupoty)

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 3. Data: 2007-11-23 21:06:14
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > jak nie umiesz wysylać postów na usenet i czytać netykiety, to nie
    > wysyłaj, (pomijam powód takiej głupoty)

    Nie czepiaj się

  • 4. Data: 2007-11-24 07:44:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fi7fc8$k3j$1@news.onet.pl
    użytkownik *zbyszek* napisał(a):

    > Nie czepiaj się

    A dlaczego nie? Innym może się chcieć prawidłowo skonfigurować czytnik, a
    innym ( w tym Tobie) nie?

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2007-11-24 07:46:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fi79d9$ni8$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *dekazzze* napisał(a):

    > jak nie umiesz wysylać postów na usenet i czytać netykiety, to nie
    > wysyłaj, (pomijam powód takiej głupoty)

    Nie to żebym był złośliwy ale też powinieneś nad tym popracować...

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2007-11-24 09:20:55
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości: news:fi7fc8$k3j$1@news.onet.pl

    > A dlaczego nie? Innym może się chcieć prawidłowo skonfigurować czytnik, a
    > innym ( w tym Tobie) nie?

    Gdyby jego czytnik był źle skonfigurowany serwery news odrzuciłyby
    wiadomość. Domniemanie niewinności.

  • 7. Data: 2007-11-24 10:08:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fi8qdn$1tav$1@news2.ipartners.pl
    użytkownik *William* napisał(a):

    > Gdyby jego czytnik był źle skonfigurowany serwery news odrzuciłyby
    > wiadomość. Domniemanie niewinności.

    Raczysz żartować. Serwery news przyjmują wszystko jak leci, bez przesadnego
    wnikania w nagłówki. Najlepszy dowód, że pierwszy post poszedł w html.
    Fajnie by było, jakby było tak jak piszesz.

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2007-11-24 11:56:09
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Raczysz żartować. Serwery news przyjmują wszystko jak leci, bez
    > przesadnego wnikania w nagłówki. Najlepszy dowód, że pierwszy post poszedł
    > w html. Fajnie by było, jakby było tak jak piszesz.

    Czyli wniosek z tego, że takie formaty są równoprawne. Są co najwyżej
    zalecenia w stosunku to nie używania html itd.

  • 9. Data: 2007-11-24 13:12:51
    Od: "Marr" <n...@r...pl>

    >W wiadomości: news:fi79d9$ni8$1@inews.gazeta.pl

    > Nie to żebym był złośliwy ale też powinieneś nad tym popracować...

    Zadałem pytanie odnosnie prawa a czytam bezsensowna dyskusje o czytniku. Raz
    na milion postów moze sie kazdemu zdarzyc podwojnie wyslany post. Idealisci
    sie znalezli...

  • 10. Data: 2007-11-24 14:04:47
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, William <n...@m...mnie.pl>!

    > Gdyby jego czytnik był źle skonfigurowany serwery news odrzuciłyby
    > wiadomość. Domniemanie niewinności.

    Bzdura.

    --
    [[:pl:user:gophi]]