  • 1. Data: 2007-11-23 18:38:36
    Temat: ZAKŁÓCANIE CISZY NOCNEJ W OBRĘBIE MIESZKANIA
    Od: "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    czy zasadne według was byłoby wezwanie policji do mieszkania, w którym
    notorycznie zakłócana jest cisza nocna, ale przejawiająca się swoja
    uciążliwością tylko moja osobę, wiec nie mam żadnych świadków?

    zakłócanie ciszy utrudnianej, a ostatnio uniemożliwiającej mi normalny sen
    ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mogę zasnąć, a jeśli już zasnę to śpię
    nie dłużej niż 3 godziny (!!!) polega na świeceniu światła przez cala noc, w
    przedpokoju, kuchni i łazience. Drzwi od mojego pokoju maja szklana szybę,
    wiec w żaden sposób nie mogę się ochronić od świecenia mi prosto na twarz.
    Kolejnym przykładem mogą być: chodzenie w butach na obcasach zazwyczaj do 3, 4
    nad ranem (wstaję o 5 rano !!!), szuranie, szeleszczenie papierami,
    reklamówkami, uderzenia naczyniem o naczynie, głośne opuszczanie deski
    sedesowej, głośne zamykanie drzwi od łazienki podczas wchodzenia, wychodzenia,
    czasem głośne jak na odległość od mojego łóżka (~1-1,5 m) rozmowy telefoniczne
    wykonywane w przedpokoju lub otwartej łazience.
    Wielokrotnie próbowałem rozmawiać o tym problemie z osobą w ten sposób
    postępującą, ale moje prośby na nic się zdały. poinformowałem także o
    odpowiedzialności karnej za tego typu występki, ale także nie odniosły one
    zamierzone skutku.

    Mam kilka pytań:

    1) Jak policja powinna interweniować na miejscu?
    2)Co jeśli osoba, z którą mieszkam po dowiedzeniu się o wezwaniu policji
    zaniecha swoich praktyk, schowa swoje zabawki i pójdzie grzecznie spać lub też
    wszystkiego się wyprze?
    3)Czy dowód w podstacji nagrania wideo/audio tej sytuacji będzie
    wystarczającym dowodem dla policji/sądu?
    4)Czy wezwanie za wezwanie policji będę w jakichś sposób materialnie obciążony?

    5)
    Jeśli interwencja policji nic nie zdziała na dłuższą metę to jakie kroki
    najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwiązać ten toksyczny
    problem?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-11-23 18:56:18
    Temat: Re: ZAKŁÓCANIE CISZY NOCNEJ W OBRĘBIE MIESZKANIA
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > czy zasadne według was byłoby...

    > najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwiązać ten
    > toksyczny
    > problem?

    Wypowiedzieć lokatorowi mieszkanie, albo poszukać dla siebie samodzielnego.

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2007-11-23 19:12:32
    Od: "tabaher1111" <t...@g...pl>

    andrzej <u...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wypowiedzieć lokatorowi mieszkanie, albo poszukać dla siebie samodzielnego.

    gdybym miał taką możliwość to szkoda byłoby mi czasu na pisanie tych postów :P

  • 4. Data: 2007-11-23 19:23:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wiec w żaden sposób nie mogę się ochronić od świecenia mi prosto na twarz.

    Rolety albo zwykla szmata na drzwiach.

    > Kolejnym przykładem mogą być

    Stopery w uszy

    :>jakie kroki
    > najlepiej poczynić

    Poza wyzej wymienionymi pic melise:-)

    HaNkA

  • 5. Data: 2007-11-23 19:39:49
    Od: "tabaher1111" <t...@g...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <s...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    stopery mi nie pomagają, natomiast co do melisy to jestem raczej spokojnym
    człowiekiem tylko sytuacja jaka się wytworzyła w domu jest niezbyt zdrowa.
    poza tym może chcesz dobrze, ale tego typu rady raczej nie przystoją na grupę
    o prawie :P

  • 6. Data: 2007-11-23 19:48:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tabaher1111" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > poza tym może chcesz dobrze, ale tego typu rady raczej nie przystoją na
    > grupę
    > o prawie :P

    Zgadza sie - byc moze powinienes zasiegnac porady na grupie medycznej ?

    HaNkA

  • 7. Data: 2007-11-23 19:51:39
    Od: Samotnik <s...@s...samotnik>

    Dnia 23.11.2007 tabaher1111 <t...@N...gazeta.pl> napisał/a:
> [...]
    > wiec w żaden sposób nie mogę się ochronić od świecenia mi prosto na twarz.

    A nie można zakleić kartonem? Działa perfekcyjnie. Przystawiony do szyby
    halogen dużej mocy niestety prześwituje, ale druga warstwa tłumi skutecznie.
    Właśnie sprawdziłem. :)

> [...]
    > czasem głośne jak na odległość od mojego łóżka (~1-1,5 m) rozmowy telefoniczne
    > wykonywane w przedpokoju lub otwartej łazience.

    Straszne. Rozumiem, że tylko Ty masz prawo chodzić do łazienki i
    rozmawiać przez telefon? I robisz to lewitując nad ziemią?

> [...]
    > postępującą, ale moje prośby na nic się zdały. poinformowałem także o
    > odpowiedzialności karnej za tego typu występki, ale także nie odniosły one

    Tak to jest, mamy na ogół nie przejmują się, jak im dzieci grożą
    'odpowiedzialnością karną'. Każą odrobić lekcje, umyć rączki, buzię i zęby i
    iść spać.

    > Jeśli interwencja policji nic nie zdziała na dłuższą metę to jakie kroki
    > najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwiązać ten toksyczny
    > problem?

    Poczekać, aż osiągniesz pełnoletniość, a potem się wyprowadzić.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2007-11-23 21:05:29
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tabaher1111" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zgadza sie - byc moze powinienes zasiegnac porady na grupie medycznej ?

    Dobre! :-))))

    Piotr

  • 9. Data: 2007-11-23 21:10:51
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Nie napisałeś kim jest dla ciebie tamta osoba i kto ma jakie prawo do
    zajmowania lokalu, nie oczekuj
    szczegółowych odpowiedzi bez dokładnego opisu sprawy

  • 10. Data: 2007-11-23 21:17:29
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Je?li interwencja policji nic nie zdziała na dłuższ? metę to jakie kroki
    > najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwi?zać ten toksyczny
    > problem?

    Wieczorem nalewasz do pełna wody do wiadra i stawiasz obok swoich drzwi.

    W nocy jak cie ktos obudzi otwierasz drzwi i wypieprzasz mu to wiadro na
    głowe.

    Mozna dodac srodek pieniący.

    :-)
    --