  • 21. Data: 2008-08-06 10:33:42
    Temat: Re: dane osobowe (inaczej) a nasza-klasa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

    > Skoro nie widzisz roznicy (nie, nie wszystkim - uzytkownikom n-k), to EOT.

    Różnicę widzę, ale po prostu przyjmuję do wiadomości, że tak jest.
    To, że dane są pokazywane nie tylko użytkownikom NK, ale też osobom
    postronnym w praktyce nie ma znaczenia. Bowiem jeśli ktoś chciałby
    poznać te dane, mógłby założyć konto, choćby na nieprawdziwe dane.

    Ze strony teoretycznej jest to jakiś problem, o którym sobie
    podyskutowaliśmy ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-08-06 10:42:56
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Liwiusz" napisał:

    > To, że dane są pokazywane nie tylko użytkownikom NK, ale też osobom
    > postronnym w praktyce nie ma znaczenia.

    Jeszcze ten ostatni raz:

    1. Ma (regulamin).
    2. Ma, obchodzi (dzieki google) opcje ukrwania w wyszukiwarce.
    3. Moze sie okazac, ze gdy usuniesz konto - nieswiadom wczesniej, bedzie za
    pozno (google cache)

    > Bowiem jeśli ktoś chciałby poznać te dane, mógłby założyć konto,
    > choćby na nieprawdziwe dane.

    ^ 2

  • 23. Data: 2008-08-06 14:50:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> napisał w
    wiadomości news:g7bm07$d4p$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com...

    Jakie znaczenie ma to logowanie. Przecież każdy moze tam dowolne dane z
    sufitu wpisać, załozyć sobie konto i już być zalogowanym.

  • 24. Data: 2008-08-06 16:09:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-06 10:04 Slawek 'IDEall' Fydryk napisał/a:
    > Jak sie ma prawo, giodo i wlasny regulamin n-k do tego, ze dane osobowe
    > (imie, nazwisko, miasto, szkola, klasa, fotka, gg, skype, a nawet
    > potencjalni znajomi - niektore z "opcji" moga sie oczywiscie nie
    > pojawic) sa dostepne na stronach n-k bez jakiegokolwiek logowania
    > (http://nasza-klasa.pl/country).

    Ja mam na tej stronie: "Wyszukaj szkoły".

    --
    animka

  • 25. Data: 2008-08-06 16:24:54
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Animka" napisała:

    > Ja mam na tej stronie: "Wyszukaj szkoły".

    A spodziewalas sie...?

  • 26. Data: 2008-08-06 18:41:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 18:24
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7cja5$aai$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > A spodziewalas sie...?

    Muzyki Country?

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2008-08-06 21:19:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-06 18:24 Slawek 'IDEall' Fydryk napisał/a:

    > A spodziewalas sie...?

    Ze co? Przeczytaleś poprzedni post?

    --
    animka

  • 28. Data: 2008-08-07 01:46:39
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Ze co? Przeczytaleś poprzedni post?

    Chciałaś mieć swoje (znajomych?) dane na stronie kraju czy jak?
    Klik-klik, klik-klik... Ja tam siebie znalazłam.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 29. Data: 2008-08-07 06:58:41
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>