  • 1. Data: 2008-08-06 00:06:30
    Temat: Poczta Polska - apropos wielu wczesniejszych dyskusji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dedykuję głównie Tristanowi, niezmordowanemu obrońcy tytułowej :)

    "Towar z okradanych na poczcie paczek świetnie sprzedaje się na aukcjach
    w internecie. Plaga urosła na tyle, że Urząd Komunikacji Elektronicznej
    zażądał właśnie od Poczty Polskiej wprowadzenia wyrywkowych kontroli
    osobistych i rewizji szafek pracowników, a nawet... doświetlenia
    magazynów."

    http://tinyurl.com/5rr9h5

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2008-08-06 05:50:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał

    > "Towar z okradanych na poczcie paczek świetnie sprzedaje się
    > na aukcjach w internecie.

    Ciekawe jak pocztowi złodzieje dostarczają fanty swoim klientom.
    Wysyłają Pocztą Polską?

  • 3. Data: 2008-08-06 05:58:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 02:06
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <6...@z...router>):

    > Dedykuję głównie Tristanowi, niezmordowanemu obrońcy tytułowej :)

    Jak widać, konkurencja zrobi wszystko, byle PP zdyskredytować.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-08-06 06:03:05
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2008 08:06:30 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > zażądał właśnie od Poczty Polskiej wprowadzenia wyrywkowych kontroli
    > osobistych i rewizji szafek pracowników, a nawet... doświetlenia

    Po prostu trzeba korzystać z usług pocztowych, gdzie ilość rąk przez które
    przechodzi paczka jest maksymalnie zminimalizowana.
    Taką usługą jest "przesyłka dworcowa" (w temacie próbek i dokumentów do 1kg
    pod nazwą handlową "list dworcowy").
    Zgodnie z regulaminem nadaję sie ją w wyznaczonych placówkach pocztowych a
    adresat musi zgłosić się do wyznaczonego urzedu pocztowego, gdzie przesyłka
    czeka na odebranie przez 7 dni.
    Wadą przesyłki dworcowej jest to, ze na wieś nie dojdzie. Przesyłki
    dworcowe chodzą między miastami wojewódzkimi i powiatowymi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 5. Data: 2008-08-06 06:10:23
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > Jak widać, konkurencja zrobi wszystko, byle PP zdyskredytować.

    Oczywiście. Dwa awiza, które (rzekomo) u mnie zostawił doręczyciel
    też ze skrzynki (nie euroskrzynki) konkurencja podpieprzyła.
    Aha, klucz mam tylko ja, wrzuca się od góry.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2008-08-06 06:26:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 08:10
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7bf8f$a3h$1@inews.gazeta.pl>):

    > Oczywiście. Dwa awiza, które (rzekomo) u mnie zostawił doręczyciel
    > też ze skrzynki (nie euroskrzynki) konkurencja podpieprzyła.
    > Aha, klucz mam tylko ja, wrzuca się od góry.

    Pewnie lokalne menele mają kopię klucza. Bo żeby pracownik PP kradł awizo,
    które sam wypisał?

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-08-06 06:39:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Pewnie lokalne menele mają kopię klucza. Bo żeby pracownik PP
    > kradł awizo, które sam wypisał?

    Nie rozumiesz słowa "rzekomo"?

  • 8. Data: 2008-08-06 06:42:25
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:g7bf8f$a3h$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście. Dwa awiza, które (rzekomo) u mnie zostawił doręczyciel
    > też ze skrzynki (nie euroskrzynki) konkurencja podpieprzyła.
    > Aha, klucz mam tylko ja, wrzuca się od góry.

    U mnie to standard. Skargi nie pomagają. Z utęsknieniem czekam dopuszczenia
    innych firm i liczę, że chociaż trochę się poprawi obsługa.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 9. Data: 2008-08-06 07:53:06
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > Pewnie lokalne menele mają kopię klucza. Bo żeby pracownik PP kradł awizo,
    > które sam wypisał?

    Może Ty pożyczasz klucz lokalnym menelom, ja nie. Tego, że kryształowo
    uczciwemu pracownikowi PP nie chciało się wypisać awiza nie dopuszczasz
    w najśmielszych fantazjach?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2008-08-06 09:00:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dominik & Co napisał(a) :

    > Może Ty pożyczasz klucz lokalnym menelom, ja nie. Tego, że kryształowo
    > uczciwemu pracownikowi PP nie chciało się wypisać awiza nie dopuszczasz
    > w najśmielszych fantazjach?

    No wiesz, miłość jest ślepa :-D
    Sam kilkukrotnie miałem awizo powtórne. A pierwsze, to chyba
    myszy zżarły. Czy też awizo na listy, paczki gdy cały czas ktoś
    był w domu, a domofon sprawny.
    Że o priorytetach dostarczonych po 21 dniach nie wspomnę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE