  • 1. Data: 2011-12-12 22:35:22
    Temat: czy stracę uprawnienia pracownika socjalnego ?
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Witam,

    Mam prośbę o informację, jeśli posiadacie wiedzę w tym zakresie :

    - od 11 lat jestem zatrudniony na stanowisku pracownika socjalnego w jednym
    z Ośrodków Pomocy Społecznej

    - ukończyłem wyższe studia magisterskie na kierunku pedagogika w 2000 r.

    - w momencie zatrudnienia mnie na w/w stanowisku obowiązywała Ustawa o
    Pomocy Społecznej, zgodnie z którą pracownikiem socjalnym mogła być osoba,
    która m.in. ukończyła mój kierunek studiów

    - kolejne Ustawy o Pomocy Społecznej wskazują , że pracownikiem socjalnym
    może być osoba, która ukończyła m.in. mój kierunek studiów,ale realizowany
    w/g nowych zasad (z elementami pracy socjalnej).

    - jednakże ustawy te wskazują, iż pracownikiem socjalnym może być także
    osoba, która ukończyła m.in. pedagogikę w/g starych zasad i była zatrudniona
    na tym stanowisku przez wejściem w życie tej ustawy. Zatem spełniam warunek.
    Teraz powstaje pytanie :

    - zaproponowano mi przejście na okres 2 lat na stanowisko asystenta rodziny.
    Nie będę zatem w tym okresie pracownikiem socjalnym. Czy po upływie 2 lat
    będę mógł wrócić na swoje stanowisko, bowiem pracowałem już przed wejściem
    nowych Ustaw o Pomocy Społecznej, czy tez stracę uprawnienia ? W ustawie nie
    ma słowa o przerwach w zatrudnieniu na stanowisku pracownika socjalnego.

  • 2. Data: 2011-12-13 13:56:13
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > Powiem tak ciesz sie chlopie ze masz robote bo kasa ktora powinna isc do ludzi
    > z naszych podatkow ty i tobie podobni ja przezeraja pierdzac w stolki.

    Że się grzecznie spytam przed 15 ;) Jakie ty masz doświadczenie w pracy za
    biurkiem skoro tak go obrażasz ?

  • 3. Data: 2011-12-14 08:24:35
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-12-13 15:25, NoTak pisze:
    > A co qrwa pracownik socjalny robi za biurkiem ?

    A co za różnica on czy ktokolwiek inny. Socjalizm ma to do siebie, że
    kasa tonie w czarnej dupie administracji. Wydać milion na cele socjalne
    oznacza roztrwonienie całej kasy na urzędasów.

  • 4. Data: 2011-12-14 13:24:02
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-14 09:24, PesTYcyD pisze:

    > A co za różnica on czy ktokolwiek inny. Socjalizm ma to do siebie, że
    > kasa tonie w czarnej dupie administracji. Wydać milion na cele socjalne
    > oznacza roztrwonienie całej kasy na urzędasów.

    W normalnych krajach ilosc urzednikow panstwowowych jest wielokrotnie
    nizsza niz u nas i pieniadze ida do ludzi u nas utrzymuja armie urzednikow.

  • 5. Data: 2011-12-14 13:57:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    NoTak napisa?(a):

    > W normalnych krajach ilosc urzednikow panstwowowych jest wielokrotnie
    > nizsza niz u nas i pieniadze ida do ludzi u nas utrzymuja armie urzednikow.

    Podobno w ilosci urzednikow panstwowych jestesmy w unijnym ogonie ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2011-12-14 14:03:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-14 14:57, januszek pisze:
    > NoTak napisa?(a):

    > Podobno w ilosci urzednikow panstwowych jestesmy w unijnym ogonie ;)

    NoTak pisał o "normalnych krajach" :P

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-12-14 15:43:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/14/2011 7:24 AM, NoTak wrote:

    > W normalnych krajach ilosc urzednikow panstwowowych jest wielokrotnie
    > nizsza niz u nas i pieniadze ida do ludzi u nas utrzymuja armie urzednikow.

    Mozesz wymienic te normalne kraje i podac liczbe urzednikow w
    przeliczeniu na glowe mieszkanca.
    Bo skoro piszesz, to pewnie wiesz.

  • 8. Data: 2011-12-15 08:23:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    [...]

    > NoTak pisał o "normalnych krajach" :P

    Bardzo ciekawy jestem, które konkretnie kraje miał na myśli ;)

    j.

  • 9. Data: 2011-12-15 10:25:09
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Bardzo ciekawy jestem, które konkretnie kraje miał na myśli ;)

    dla wielu osób "normalny" kraj to mlekiem i miodem płynące US, kraj
    pełen demokracji, wolności, swobód obywatelskich, niskich i prostych
    podatków, małej administracji i dobrobytu. Wzór do naśladowania dla
    wszystkich.

    andy_nek

  • 10. Data: 2011-12-15 11:02:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Dec 2011, Andrzej Kłos wrote:

    > dla wielu osób "normalny" kraj to mlekiem i miodem płynące US,
    > kraj pełen
    [...] niskich i prostych podatków,

    Gryząca ironia z drugiej strony wskazuje coś jeszcze: "kraj
    eksperymentów".
    W końcu nie tak wiele krajów sprawdziło, że >90% podatek dochodowy
    *nie działa* tak jakby kto oczekiwał, a i doświadczenia z prohibicji
    powinny dawać do myślenia - również tym, którzy takich eksperymentów
    u siebie nie robili.

    pzdr, Gotfryd