    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Date: Thu, 6 May 2004 21:33:57 +0200

    : > Porabane pytania. Otwieram dzialalnosc, z dobrej woli, placac przy tym
    spore
    : > pieniazki zatrudniam inna osobe i ona takie pierdoly wypisuje, nie musi
    : > przeciez pracowac u mnie, moze zyc na zasilku.
    :
    : Ale - z tego co zrozumiałem - JR i jeszcze ktoś pracują już jakiś czas u
    : danego pracodawcy, a ów pracodawca - mimo iż na podstawie wyników ich
    : pracy wie, co potrafią, domaga się poświadczenia tych umiejętności na
    : papierze.

    nie zmienia to faktu ze gdy sie nie podoba mozna prace zmienic a nie
    dzialac na szkode czlowieka ktory "daje" na jego utrzymanie.
    Zeby mial jakis konkretny powod...

    :
    : IMHO bez sensu - to tak, jakby biuro tłumaczeń, z którym współpracuję od
    : lat i współpraca się ukłąda OK (zastrzeżeń do jakości tłumaczeń nie ma),
    : zaczęło się ode mnie domagać zrobienia FCE.

    zdarza sie, ale co masz pytac sie na grupie o tematyce prawnej jak tu szefa
    udupic. Proces mu wytoczycv czy co? Gdybym prowadzil firme , zatrudnial
    ludzi
    i zobaczyl ze ktos planuje taki "spisek" przeciw mnie, wylecialby nastepnego
    dnia.

    P.