  • Data: 2004-05-08 10:18:36
    Temat: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-08 12:08, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > : >
    > : > alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.
    > :
    > : Poczekaj aż natniesz się na jakiegoś oszusta na Allegro i utopisz
    > : kilka(naście) setek. Szybko dołączysz do tego grona. Albo się powiesisz,
    > : bo przecież wcześniej musiałbyś donieść na tego, który Cię oszukał...
    >
    > natknąłem sie i Allegro go bronilo, a w momencie napisania komentarza
    > negatywnego
    > gdzie opisalem sytuacje zablokowali mi konto,
    > Czemu spytasz? Bo ten kutas calkiem spora prowizje co miesiac im placi.

    W takim razie nie rozumiem, czemu krytykujesz fakt, że jeśli ktoś
    wystawia na Allegro podejrzane aukcje niezgodne z regulaminem, to są one
    zgłaszane do weryfikacji. Nie jest to robione po to by "kogoś
    wpieprzyć", tylko po to, żeby nikt się na takiej aukcji nie naciął. A w
    sytuację, którą opisałeś jestem skłonny uwierzyć, Allegro dba o zysk a
    nie o bezpieczeństwo uczestników aukcji. Dlatego tym bardziej uważam za
    słuszne to, że sami użytkownicy starają się walczyć z przekręciarzami. I
    nie widzę tu żadnego donosicielstwa.

    > : >
    > : Nie jest w porządku bo planuje "spisek"??? Pytanie brzmiało: czy szef
    > : może wymagać od pracownika zdawania egzaminów. Gdzie tu widzisz spisek i
    > : na czym polega to "bycie nie w porządku"?
    >
    > po mojej odpowiedzi mozna wywynioskowac ze moze, a jezeli sie nie podoba ,
    > PA PA

    Owszem, ale nie za samo zadanie pytania na grupie dyskusyjnej. A właśnie
    to sugerowałeś pisząc, że Ty natychmiast wyrzuciłbyś takiego pracownika.
    A o kodeks pracy zapytać może, czy to też podchodzi pod "spisek"?

    --
    Piotrrekk