  • Data: 2004-05-06 16:44:56
    Temat: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > Porabane pytania. Otwieram dzialalnosc, z dobrej woli, placac przy tym spore
    > pieniazki zatrudniam inna osobe i ona takie pierdoly wypisuje, nie musi
    > przeciez pracowac u mnie, moze zyc na zasilku.

    Ale - z tego co zrozumiałem - JR i jeszcze ktoś pracują już jakiś czas u
    danego pracodawcy, a ów pracodawca - mimo iż na podstawie wyników ich
    pracy wie, co potrafią, domaga się poświadczenia tych umiejętności na
    papierze.

    IMHO bez sensu - to tak, jakby biuro tłumaczeń, z którym współpracuję od
    lat i współpraca się ukłąda OK (zastrzeżeń do jakości tłumaczeń nie ma),
    zaczęło się ode mnie domagać zrobienia FCE.