  • Data: 2004-05-07 12:53:44
    Temat: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : >alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.
    :
    : szybko oceniasz ludzi w dodatku ich nie znajac.
    : pytanie skad znasz te grupy ;-) zapraszasz do siebie?

    nie, ja na tej grupie troche szumu narobilem, i od tej pory tam dosc czesto
    padaja slowa "konfident" :)
    A grupa jest o ALlegro, wiec nie moja.

    :
    : >Mi chodzilo o to ze nie jestes zupelnie wporzadku wobec Twojego szefa,
    : >Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys
    pracy.
    :
    : wszystko wyczytales sobie z jednego pytania, chociaz nic o mnie nie
    : wiesz, nie znasz dokladnie sytuacji ani mojego stanowiska w tej
    : sprawie.

    ja tylko napisalem ze lecza mnie tego typu donosy, skoro Twoja sytuacja jest
    jakos szczegolnie wyjatkowa
    to najlepiej ja opisz, przeciez nikt nie bedzie zgadywac o co chodzi.

    :
    : jr

    P.