  • Data: 2004-05-07 20:44:31
    Temat: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-07 09:53, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > :
    > : no tak... wywalic to bydlo... chcesz telefon do mojego szefa?
    > : chcesz sie zabawic i doniesc?
    > :
    >
    > za donosicielstwo powinno sie wieszac

    Rozumiem, że jak Cię okradną, to na policję tego nie zgłaszasz? A gdy
    okradną sąsiada, a Ty widziałeś złodzieja?

    > alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.

    Poczekaj aż natniesz się na jakiegoś oszusta na Allegro i utopisz
    kilka(naście) setek. Szybko dołączysz do tego grona. Albo się powiesisz,
    bo przecież wcześniej musiałbyś donieść na tego, który Cię oszukał...

    > Mi chodzilo o to ze nie jestes zupelnie wporzadku wobec Twojego szefa,
    > Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys pracy.

    Nie jest w porządku bo planuje "spisek"??? Pytanie brzmiało: czy szef
    może wymagać od pracownika zdawania egzaminów. Gdzie tu widzisz spisek i
    na czym polega to "bycie nie w porządku"?

    --
    Piotrrekk