  • 1. Data: 2005-12-11 15:09:34
    Temat: czy placic?
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy jesli umrze wlasciciel telewizora, ktory mial I grupe renty i byl
    zwolniony z oplaty abonamentu, to teraz pozostali domownicy beda go oplacac?
    Wydaje mi sie, ze tak ale jeszcze pytam.

  • 2. Data: 2005-12-11 15:18:58
    Temat: Re: czy placic?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    irena napisał(a):

    > Czy jesli umrze wlasciciel telewizora, ktory mial I grupe renty i byl
    > zwolniony z oplaty abonamentu, to teraz pozostali domownicy beda go oplacac?
    > Wydaje mi sie, ze tak ale jeszcze pytam.

    Na to skomplikowane pytanie odpowiada krritv:

    http://www.krrit.gov.pl/stronykrrit/akty.htm

    Spójrz kto jest zwolniony z opłat.
    Sprawdź czy w gospodarstwie aktualnie jest osoba spełniająca
    stosunki.

    Założę się, że po śmierci kogoś tam, takiej osoby już nie ma,
    więc zwolnienia z opłat abonamentu rtv nie ma.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-12-11 16:02:57
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    irena wrote:
> [...]
    > zwolniony z oplaty abonamentu, to teraz pozostali domownicy beda go oplacac?
    > Wydaje mi sie, ze tak ale jeszcze pytam.

    Nie musi zaraz umierać :)
    Nawet jeśli żyje, ale co najmniej dwoje pozostałych domowników ma
    skończone 26 lat (i nie przysługują im zwolnienia) to też trzeba płacić.

    Pozdrawiam
    @

  • 4. Data: 2005-12-11 17:16:04
    Od: "asd" <a...@a...asd>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolniony z oplaty abonamentu, to teraz pozostali domownicy beda go
    oplacac?
    > Wydaje mi sie, ze tak ale jeszcze pytam.

    a jakby zamiast abonamentu rtv byla to woda/prad/gaz?
    taka sama odpowiedz.

  • 5. Data: 2005-12-11 18:45:42
    Od: Zb.Drwiega <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <dnhfer$6nv$1@news.onet.pl> irena napisal(a):

> [...]
    > zwolniony z oplaty abonamentu, to teraz pozostali domownicy beda go oplacac?
    > Wydaje mi sie, ze tak ale jeszcze pytam.

    Dobrze sie ci wydaje.

    TAK.
    Trzeba będzie go opłacać.
    Bo przecież kwiaty na grób, nagrobek- coś kosztują?

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 6. Data: 2005-12-12 14:11:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    asd wrote:

    > a jakby zamiast abonamentu rtv byla to woda/prad/gaz?
    > taka sama odpowiedz.

    Bredzisz zmylony błędnym w przypadku 'abonamentu RTV' słowem "abonament".