  • 1. Data: 2005-12-11 13:08:02
    Temat: Zmiana kategorii wojskowej
    Od: Barbi<m...@i...pl>

    Sprawa pilna, chciałbym spytać jak wyglądają możliwości zmiany kategorii zdrowia
    w WKU. Otrzymałem zaświadczenie od psychiatry z następującą diagnozą:
    osobowość schizoidalna, obserwacja w kierunku schizofrenii prostej. Co mam zrobić
    i jak wyglądają moje szanse na zmianę kategorii?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-11 13:15:16
    Temat: Re: Zmiana kategorii wojskowej
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Barbi" <m...@i...pl> napisał
> [...]
    > zrobić
    > i jak wyglądają moje szanse na zmianę kategorii?

    A jaką masz kategorię i dlaczego?
    Kto i po co oraz kiedy wysłał Cię do psychiatry?

  • 3. Data: 2005-12-11 13:21:01
    Od: Barbi<m...@i...pl>

    > Użytkownik "Barbi" napisał
    >
    > A jaką masz kategorię i dlaczego?
    > Kto i po co oraz kiedy wysłał Cię do psychiatry?

    W chwili obecnej mam kat. A (przyznaną w 2001), leczę się od marca i mam teraz
    wezwanie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-12-11 13:27:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Barbi" <m...@i...pl> napisał
    > W chwili obecnej mam kat. A (przyznaną w 2001), leczę się od marca i mam
    > teraz
    > wezwanie.

    Otrzymałeś wezwanie do wojska czy na komisję wojskową?

  • 6. Data: 2005-12-11 13:34:02
    Od: Barbi<m...@i...pl>

    > Użytkownik "Barbi" napisał
    >
    > Otrzymałeś wezwanie do wojska czy na komisję wojskową?

    Otrzymałem wezwanie na WKU w celu "uzupełnienia ewidencji" zwykłym listem i nie
    wiem co knują.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-12-11 13:34:02
    Od: Barbi<m...@i...pl>

  • 7. Data: 2005-12-11 13:42:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Barbi" <m...@i...pl> napisał
    > Otrzymałem wezwanie na WKU w celu "uzupełnienia ewidencji" zwykłym listem
    > i nie
    > wiem co knują.

    Zobacz tu:
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/b
    rowse_frm/thread/ec58f46477d52b90/75cdfc5b32fae2d7?l
    nk=st&q=%22uzupe%C5%82nienie+ewidencji%22&rnum=1&hl=
    pl#75cdfc5b32fae2d7

    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.gorny-sl
    ask/browse_frm/thread/5cc8a2f3b1264f2b/dd6caf2033f0f
    dba?lnk=st&q=%22uzupe%C5%82nienie+ewidencji%22&rnum=
    4&hl=pl#dd6caf2033f0fdba

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.militaria/brow
    se_frm/thread/c9ebc62249b1470/dc2eac536ad217a9?lnk=s
    t&q=%22uzupe%C5%82nienie+ewidencji%22&rnum=3&hl=pl#d
    c2eac536ad217a9

  • 8. Data: 2005-12-11 14:01:39
    Od: Barbi<m...@i...pl>

    W chwili obecnej jestem na urlopie dziekańskim i nie wiem jak to potraktują. Nie
    składałem zaświadczenia o pobieraniu nauki już od dawna. Jednak chciałbym
    załatwić sprawę raz na zawsze i zwrócić się z wnioskiem o ponowne przebadanie,
    interesuje mnie jakie mam szanse przy takiej diagnozie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2005-12-11 14:20:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):
    > W chwili obecnej jestem na urlopie dziekańskim i nie wiem jak to potraktują

    Spoko, nadal jesteś studentem

    > składałem zaświadczenia o pobieraniu nauki już od dawna. Jednak chciałbym
    > załatwić sprawę raz na zawsze i zwrócić się z wnioskiem o ponowne przebadanie,
    > interesuje mnie jakie mam szanse przy takiej diagnozie?

    A to wie tylko komisja. :)
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 10. Data: 2005-12-11 14:29:05
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Barbi" <m...@i...pl> napisał
    >W chwili obecnej jestem na urlopie dziekańskim i nie wiem jak to
    >potraktują. Nie
    > składałem zaświadczenia o pobieraniu nauki już od dawna.

    Może właśnie chcą zaświadczenie. Albo planują wysłać do rezerwy.

    >Jednak chciałbym
    > załatwić sprawę raz na zawsze i zwrócić się z wnioskiem o ponowne
    > przebadanie,
    > interesuje mnie jakie mam szanse przy takiej diagnozie?

    Jest takie rozporządzenie, które określa schorzenia i przypisane im
    kategorie, nie pamiętam numeru Dz.U. Poszukaj na stronie Sejmu, tam wszystko
    jest.
    Może ktoś z grupy pamięta tytuł tego aktu.