  • 1. Data: 2005-12-11 18:15:43
    Temat: Krowa na podwórku
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Czy jakieś przepisy uniemożliwiają trzymanie krowy (ew. świni) na
    podwórku w mieście, w dzielnicy domków jednorodzinnych, bliźniaków,
    czysegmentów? Sytuacja chyba niespotykana, ale czy dlatego, że ludzie nie
    chcą chować krów/świń w miejskim przydomowym ogródku czy bo nie wolno?

    Renata

  • 2. Data: 2005-12-11 18:23:01
    Temat: Re: Krowa na podwórku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <R...@a...waw.pl> napisal(a):
> [...]
    > czysegmentów? Sytuacja chyba niespotykana, ale czy dlatego, że ludzie nie
    > chcą chować krów/świń w miejskim przydomowym ogródku czy bo nie wolno?

    Mam ten sam problem, sąsiad drób hoduje.

    Nic nie zabrania, chyba że są jakieś lokalne gimnne przepisy. Ew. jeśli
    jest uciążliwe, to możesz dowodzić immisji, ale jesteś z tym sama, bo
    Policja ani SM ani nikt w tym nie pomoże, mają to w dupie.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2005-12-11 18:42:15
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndpor74.3pk.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
> [...]
    > czysegmentów? Sytuacja chyba niespotykana, ale czy dlatego, że ludzie nie
    > chcą chować krów/świń w miejskim przydomowym ogródku czy bo nie wolno?

    Byłam ostatnio we Włodawie, gdzie prawie w centrum miasta jest duże
    gospodarswo ze wszelką zwierzyną: krowy, drób, świnie, konie. W mieszkaniu,
    w którym przebywałam, balkon wychodzi wprost na podwórko tego gospodarstwa
    /tylko wąska jezdnia dzieli blok od tego gospodarstwa/. Wyobrażam sobie co
    ci mieszkańcy przeżywają latem, gdy trzeba otworzyć okna, a nie można ze
    względu na smród obornika, który składany jest na podwórzu oraz ze względu
    na inwazję much.
    I podobnież nie ma silnych, by ten stan zmienić.

  • 4. Data: 2005-12-11 18:48:25
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dnhqq5$72o$1@atlantis.news.tpi.pl>, Samotnik wrote:

    > Mam ten sam problem, sąsiad drób hoduje.
    >
    > Nic nie zabrania, chyba że są jakieś lokalne gimnne przepisy. Ew. jeśli
    > jest uciążliwe, to możesz dowodzić immisji, ale jesteś z tym sama, bo

    Ale ja nie mam tego problemu:) Tak mi przyszło do głowy z tą krową, że
    w sumie chyba bym nie chciała, żeby sąsiad z segmentu obok trzymał
    taką na podwórku.

    Renata

  • 5. Data: 2005-12-12 08:39:33
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na inwazję much.
    > I podobnież nie ma silnych, by ten stan zmienić.

    A ja wyobrazam sobie co przezywaja mieszkancy tego gospodarstwa, ktorzy
    mieszkali tam od pokolen a tu nagle pod nosem wybudowano im bloki.
    Magda

  • 6. Data: 2005-12-12 10:46:08
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A ja wyobrazam sobie co przezywaja mieszkancy tego gospodarstwa, ktorzy
    > mieszkali tam od pokolen a tu nagle pod nosem wybudowano im bloki.

    e team.. w chełmie kiedys facet świenie chodował w bloku n a balkonie...

    Piotr Żebrowski