  • 1. Data: 2009-12-12 15:58:23
    Temat: czy można?
    Od: <...@...pl>

    Czy mozna wykopać drzewo na swojej dzialce bez zezwolenia?.

  • 2. Data: 2009-12-12 16:30:32
    Temat: Re: czy można?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ...@...pl wrote:
    > Czy mozna wykopaae drzewo na swojej dzialce bez zezwolenia?.

    to zależy jakie

  • 3. Data: 2009-12-13 07:46:18
    Temat: Re: czy moĹźna?
    Od: p...@p...fm

    > to zaleĹźy jakie

    i w jakim wieku /do 5 lat można każde/.
    kary za usunięcie bez zezwolenia są horrendalnie wysokie.

  • 4. Data: 2009-12-13 11:23:28
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Czy mozna wykopać drzewo na swojej dzialce bez zezwolenia?.
    Czy wykopac to nie wiem.Ściąć niemozna bez zezwolenia.
    Zastanawiam sie że jak zetne drzewo bez zezwolenie i na przykład ktos mnie
    zakapuje do gminy,czy muszę puscic urzedników na działkę?A jezeli muszę to
    gdzie znajdę odpowiedni przepis na to?I w jaki sposób ta wizyta jest
    przeprowadzana.?Może do czasu wizyty wykopie korzeń i spale drewno.

    pozdrawim

  • 5. Data: 2009-12-13 12:50:06
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "stary" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > gdzie znajdę odpowiedni przepis na to?I w jaki sposób ta wizyta jest
    > przeprowadzana.?Może do czasu wizyty wykopie korzeń i spale drewno.

    I przerob mapy w gminie:)))
    Bo potem przyjdzie taki z gminy, zobaczy na mape tam dzewo a tu nie ma
    dzewa... NAWET KORZENI SZUKAC NIE BEDZIE.

  • 6. Data: 2009-12-13 22:08:41
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

    > "stary" <k...@w...pl> wrote in message

    > I przerob mapy w gminie:)))
    > Bo potem przyjdzie taki z gminy, zobaczy na mape tam dzewo a tu nie ma
    > dzewa... NAWET KORZENI SZUKAC NIE BEDZIE.

    Ta,bo gmina ma mapy z kazdym drzewkiem.
    Oni nawet dokladnie nie wiedza gdzie kanalizajia leci.

  • 7. Data: 2009-12-14 06:51:05
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 13 Gru, 23:08, "stary" <k...@w...pl> wrote:

    > Ta,bo gmina ma mapy z kazdym drzewkiem.
    > Oni nawet dokladnie nie wiedza gdzie kanalizajia leci.

    Jeśli tak to ich pod....... na nadzoru budowlanego i do ośrodka
    geodezyjnego

  • 8. Data: 2009-12-14 10:52:25
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Jeśli tak to ich pod....... na nadzoru budowlanego i do ośrodka
    geodezyjnego

    Mam po......... gmine za to ze nie ma policzonych drzew w lesie i na
    działkach prywatnych?

  • 9. Data: 2009-12-14 11:06:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 11:52:25 +0100, stary napisał(a):

    > Mam po......... gmine za to ze nie ma policzonych drzew w lesie i na
    > działkach prywatnych?

    za kanalizację
    --
    marcin

  • 10. Data: 2009-12-14 11:07:54
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > za kanalizację
    > --
    > marcin

    A za drzewa?Do kogo po........))))))))))

    strary