  • 1. Data: 2009-12-12 15:25:33
    Temat: wyłudzenie usług i materiałów jaka szansa na odzyskanie ?
    Od: "le.mar" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie!
    Sprawę opisze po krótce, mianowicie zadzwonił do mnie pracownik firmy , ze
    poszukują wykonawcy (naprawa usterek w sklepach znanej sieci).
    Wszystko szło pięknie i gładko - , przysłali naklejki magnetyczne ,
    "identyfikatory" ....
    Zlecenia spływały drogą mailową , lub telefoniczną.
    po usunięciu usterek na obiektach - kierownik ,lub ktoś z kadry kierowniczej
    podpisywał stosowne dokumenty , ze usterka została usunięta (były też
    pozycje jakie materiały zostały zużyte i ile).
    Jednak płatność za pierwszą fakturę - za prace w sierpniu i wrześniu
    wystawiona 4 października z terminem do3 listopada - zapłacili 13-go (10
    dni po terminie) po informacji , że nie podejmę sie nowych spraw , jeżeli
    nie zapłacą (przelew).
    Kolejne prace kolejne zlecenia , i czas kolejnej płatności - brak .....
    odzewu .
    jakie są szanse na odzyskanie pieniędzy ? i czy można tu wspomnieć o
    wyłudzeniu usługi ?, czy jako oszukany mam prawo na oznaczenie obiektów -
    zostałem oszukany przez .... ? (dodam ,ze zleceniodawcą nie była sieć
    sklepów , tylko firma x)
    Z góry dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2009-12-12 23:35:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "le.mar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    Sklepy należą do zleceniodawcy, czy do jakiejś sieci, na zlecenie której on
    Tobie zlecał roboty budowlane?

  • 3. Data: 2009-12-13 12:11:04
    Od: "le.mar" <l...@w...pl>

    sklepy to jedno- firma (mój nie lojalny partner- zleceniodawca- firma (A))
    sklepy zlecały (informowały o usterkach firmę (A) , a firma (A) informowała
    o usterkach mnie.
    Ja je usuwałem i wg cenników (dostarczonych przez firmę (A)
    rozliczałem..

  • 4. Data: 2009-12-13 14:59:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > informowała o usterkach mnie.
    > Ja je usuwałem i wg cenników (dostarczonych przez firmę (A)

    Zaczął bym od pisma do sieci sklepów informującego o problemie z
    powiadomieniem kopią Twojego nielojalnego partnera.