  • 1. Data: 2009-12-12 08:22:36
    Temat: Zasilek z opoznieniem ?
    Od: "Pawel" <s...@t...idioci>

    Witajcie, teoretyczna sytuacja: zostaje zwolniony z pracy i nie rejestruje
    sie jako bezrobotny, zamiast tego wyjezdzam za granice na jakis czas i tam
    pracuje. Czy prawo do zasilku mi przepada ? czy po jakims czasie jak wroce
    bede mogl sie zarejestrowac w Polsce jako bezrobotny i pobierac zasilek ?
    czy tez mozliwosc pobierania zasilku przepada po pewnym czasie ? pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-14 23:18:33
    Temat: Re: Zasilek z opoznieniem ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Dec 2009, Pawel wrote:

    > Witajcie, teoretyczna sytuacja: zostaje zwolniony z pracy i nie rejestruje
    > sie jako bezrobotny, zamiast tego wyjezdzam za granice na jakis czas i tam
    > pracuje. Czy prawo do zasilku mi przepada ?

    "Zależy".
    Zależy dokąd, zależy czy się płaci składkę na FP (nawet pracując za
    granicą)...
    Chyba dobrze "wypunktowane":
    http://praca.gazetaprawna.pl/porady/330934,jak_otrzy
    mac_i_ile_wynosi_zasilek_dla_bezrobotnych.html,4

    pzdr, Gotfryd