  • 11. Data: 2004-03-06 19:28:33
    Temat: Re: czy jest sens składać skargę na policjanta i gdzie
    Od: Jędrzej<h...@w...pl>

    witam
    dziekuje za wszytskie odpowiedzi

    chodziło jednak nie o kurs prawa jazdy a o kurs obsługi wózków
    widłowych, prawo jazdy to była analogia - kurs nasz nie został
    zakończony egzaminem a bez zdania egzaminu nie ma uprawnien
    aby pracować na wóżkach - tak jak na prwo jazdy samochodowym.
    egzamin musi być przreprowadzony przez sam dozór techniczny czyli
    jest z zewnątrz.
    od dozoru tech. dowiedzieliśmy sie różnież że samo ukonczenie kursu
    bez zdanego egzaminu nic nie znaczy i nie daje nam uprawnien
    ośrodek szkoleniowy kazał zapłacić nam 450 zł za kurs + 150 za
    egzamin a teraz mówią nam ze egzaminu nie zrobią bo nie tzreba
    rzekomo nie jest konieczny (!!!)
    skasowali całą sume a egzaminu nie zrobią- w rezultacie - zapłaciliśmy
    600zł za kurs który skonczył sie a my nie możemy pracowac nadal na
    wózkach widłowych

    co do policjanta- nie wiedzieliśmy co zrobić w tej sytuacji i dlatego
    wezwaliśmy policje myśleliśmy ze mogą nam jakoś pomóć albo
    wwskazać miejsce gdzie mozemy to zgłosić
    policjant wysłuchał nas uważnie ale jak wyszedł z gabinetu dyrektora
    nawet nie chciał z nami juz rozmawiać, jakby nagle zrobił sie
    stronniczy i sobie poszedł
    dzieki za odp skoro mówicie ze nie ma co składac skargi na policjanta
    to tego nie zrobimy ale gdzie mamy zgłosić tą jazde z kursem???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-03-06 21:07:45
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Jędrzej <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c2d8p1$7e$...@f...man.torun.pl...

    > to tego nie zrobimy ale gdzie mamy zgłosić tą jazde z kursem???
    >
    > --
    Zgłoście w prokuraturze rejonowej oszustwo .
    Na policjanta nie ma sensu donosić .

  • 13. Data: 2004-03-07 08:26:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie rozumiem tylko z jakiego powodu wzywali?cie tę policję. Interwencję
    > wzywa się, gdy zachodzi konieczno?ć wykonania jaki? niecierpi?cych zwłoki
    > czynno?ci. No w opisanym przez Ciebie przypadku nie mam pomysłu jakich to

    Nie wszyscy wiedza jak postepowac. W wielu przypadkach wezwanie policji
    na miejsce "krzywdy" to dla ludzi jest cos w rodzaju "pierwszej pomocy",
    tj. oczekuja od policjanta przynajmniej informacji co maja z tym zrobic,
    a ten policjant podcial im swojm postepowaniem wszelkie nadzieje.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2004-03-07 15:59:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tj. oczekuja od policjanta przynajmniej informacji co maja z tym zrobic,
    > a ten policjant podcial im swojm postepowaniem wszelkie nadzieje.

    Toteż napisałem, że rzeczony policjant powinien ich pouczyć o konieczności
    udania się do jednostki policji. Przecież nie piętnuję ich za wezwanie
    policji, bo rozumiem, że nie każdy zna procedurę. Napisałem tę uwagę, by
    ewentualnie inne osoby czytające tę grupę się dowiedziały, no bo
    faktycznie tamci już policję wezwali.

  • 15. Data: 2004-03-07 18:35:35
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    > Zgłoście w prokuraturze rejonowej oszustwo .
    > Na policjanta nie ma sensu donosić .

    przecież kurs się odbył, a nie wiadomo co było w umowie. więć 286 k.k.
    prawdopodobnie odpada