  • 1. Data: 2004-03-06 01:03:41
    Temat: oświadczenie do sądu
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Czy jako osoba nie biorąca udziału w sprawie cywilnej moge złożyć do sądu
    oświadczeni wyjaśniające?
    Moja osoba pojawiła się we wnioskach i pismach jednej ze stron co stawia tę
    drugą stronę w złym świetle. W związku z tym iż ta druga strona jest moim
    przyjacielem chciałabym to wyjaśnić i złożyć do sądu oświadczenie.

  • 2. Data: 2004-03-06 08:56:16
    Temat: Re: oświadczenie do sądu
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <c2b88p$kmk$1@nemesis.news.tpi.pl>, a...@w...pl says...
    > Czy jako osoba nie bior?ca udzia?u w sprawie cywilnej moge z?o?y? do s?du
    > o?wiadczeni wyja?niaj?ce?
    > Moja osoba pojawi?a si? we wnioskach i pismach jednej ze stron co stawia t?
    > drug? stron? w z?ym ?wietle. W zwi?zku z tym i? ta druga strona jest moim
    > przyjacielem chcia?abym to wyja?ni? i z?o?y? do s?du o?wiadczenie.

    Poczekaj az sad dopusci dowod z zeznan swiadka (twojej osoby). Dzieje sie
    to na wniosek ktorejkolwiek ze stron (wyjatkowo z inicjatywy sadu).

    Dan.