  • Data: 2011-02-15 20:19:09
    Temat: Re: czy jest sens... "nie udzielenie pierwszej pomocy"
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Feb 2011 14:27:41 +0100, Adam Mucha napisał(a):

    > Dobry wątek, powiedzcie mi czy mogę gdzieś nabyć jakąś książeczkę
    > pierwszej pomocy gdzie jest opisane co i jak w takich przypadkach.
    > Przyznam że nie wiedziałbym co dokładnie robić w takiej sytuacji a na
    > pewno chciałbym pomóc.

    Szczerze, to większości ludzi "książeczki" nie bardzo pomogą :(

    Pierwszej pomocy powinno się uczyć w szkołach (ale porządnie, a jak na PO,
    pierdoły same niepotrzebne...). Na chwilę obecną z tym jest dupa, więc jak
    ktoś czuje potrzebę i ma wolny weekend to są kursy pierwszej pomocy PCK,
    takie 1-2-dniowe. Tam dostajesz fantoma do ćwiczeń resuscytacji,
    instruktora który pokaże co i jak, i w ogóle się sporo można dowiedzieć w
    teorii i w praktyce.

    Z książek tej wiedzy się tyle nie wyciągnie, chociaż w ostateczności może
    być i to, jeśli czasu brak.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net