  • Data: 2011-02-23 01:53:31
    Temat: Re: czy jest sens... "nie udzielenie pierwszej pomocy"
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d5b7cf6$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj, czytaj...
    > "... teraz pytanie - czy jest sens, czy warto(nie z punktu finansowego)
    > dobrać się do tyłka temu co nie udzielił pierwszej pomocy, temu kto bez
    > odpowiedniego przeszkolenia/uprawnienia stwierdził że nie żyje, że nie
    > warto ratować?..."
    >
    > za NIEUDZIELENIE, nie za wezwanie karetki...

    No to wyobraźmy sobie, ze ktoś, tak jak tego chcesz w przyszłości przejmie
    się twoim postem (albo się go wystraszy) i przy następnym wypadku, zamiast
    jak to miała miejsce w opisywanym zacznie , tak jak tego chcesz "udzielać
    pomocy" mimo, ze nie ma potrzebnych do tego kwalifikacji.
    I w ten sposób np. spowoduje np. wspominane pęknięcie serca, co wcale nie
    wykluczone, jesli na pacjencie z rozległym zawałem, z blizną po poprzednim
    wykonywac się będzie niefachowo np. masaz sece.
    A wówczas niewątpliwie i tym razem zasadnie oskarzysz go o spowodowanie
    smierci, bo po co bez kwalifikacji brał się za to, czego nie potrafi zamiast
    wezwac pogotowie i zostawic ratowanie fachowcom..