  • 1. Data: 2005-09-19 15:19:12
    Temat: czy jest jakis skuteczny sposob zeby sie ich pozbyc ?
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

    mam pytanie czy mozna sie bronic przed politycznym
    telemarketingiem (tak jak teraz wydzwanianie przez SLD) lub
    politycznym spamem przez email - czy mozna jakos zakazac
    politykom lub urzedom (UKIE - kazus agitacji o pojscie na
    referendum przez SMS, PREZYDENT RP - rozsylanie poczta
    projektu konstytucji) ???

    http://wybory2005.wp.pl/wiadomosc.html?kat=39930&wid
    =7945528&rfbawp=1127142830.212

  • 2. Data: 2005-09-19 17:29:48
    Od: Michał <m...@g...pl>

    bsod napisal w liscie z dnia 2005-09-19 17:19 nastepujace rzeczy:
    > mam pytanie czy mozna sie bronic przed politycznym
    > telemarketingiem (tak jak teraz wydzwanianie przez SLD) ...

    No właśnie.. Sam wczoraj miałem mierną przyjemność odebrania telefonu od
    samego W. Olejniczaka.. I zacząłem się zastanawiać czy ów telefon nie
    narusza:
    1. Konstytucji rzeczypospolitej Polskiej
    2. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    3. Ustawy o ochronie danych osobowych
    4. Ustawy o ochronie praw konsumentów

    Przecież taki telefon jest zwykłą niezamówioną ofertą reklamową. W
    środowisku internetowym o czymś takim mówi się: SPAM. A przed tym o ile
    mi wiadomo można się już bronić.

    Jest tak? Myle się? Jeżeli tak proszę o poprawę...

    --
    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2005-09-19 18:16:03
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

> [...]
    > wiadomo można się już bronić.
    >
    > Jest tak? Myle się? Jeżeli tak proszę o poprawę...

    spam scisle, rzecz biorac jest niezamowiona informacja handlowa -
    nie wiem czy mozna mowic o spamie politycznym, religijnym etc ?

  • 4. Data: 2005-09-20 06:40:47
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bsod" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > politykom lub urzedom (UKIE - kazus agitacji o pojscie na
    > referendum przez SMS, PREZYDENT RP - rozsylanie poczta

    wyjedź z kraju do jakieś odpowiadającego ci państwa afrykańskiego. Będziesz
    mial spokój.

  • 5. Data: 2005-09-20 06:50:43
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:dgmsi9>
> [...]
    > mi wiadomo można się już bronić.
    > Jest tak? Myle się? Jeżeli tak proszę o poprawę...

    Możesz się bardzo łatwo bronići ich ukarać. Nie głosuj po prostu na SLD.
    Jak ich oderwiesz od koryta to za 4 lata nie będą mili kasy na nękanie Cię
    przez telefon.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2005-09-20 09:09:07
    Od: Michał <m...@g...pl>

    bsod napisal w liscie z dnia 2005-09-19 20:16 nastepujace rzeczy:

    > spam scisle, rzecz biorac jest niezamowiona informacja handlowa -
    > nie wiem czy mozna mowic o spamie politycznym, religijnym etc ?

    No zgadza się... Ale jakby na to nie patrzeć taki telefon wykonywany
    jest w celu uzyskania jakiś tam korzyści (-> ludzie będą głosować).

    A czy dotacje dla partii startujących w wyborach zależne są od liczby
    głosujących na nią osób? Jeśli tak, to przecież można by uznać, iż takie
    działanie ma na celu uzyskanie korzyści majątkowej...

    Reasumując. Wychodzi na to że jest różnica pomiędzy rozmową typu: "Dzień
    dobry. Dzwonie z firmy X i mam do sprzedania towar Y...", a: "Dzien
    dobry. Nazywam sie tak i tak i jestem przedstawicielem firmy ktora
    sprzedaje to i to po takiej i takiej cenie. Lubie konie i
    zeglarstwo...". Zgadza się?

    --
    pzdr,
    michal

  • 7. Data: 2005-09-20 19:14:33
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak ich oderwiesz od koryta to za 4 lata nie będą mili kasy na nękanie Cię

    wydaje sie, ze w cywilizowanym kraju powinny istniec
    lepsze zabezpieczenia przed indagowaniem w sposob
    zupelnie nieporzadany ...

  • 8. Data: 2005-09-20 19:17:36
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

    Użytkownik "tatko" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bsod" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    =7945528&rfbawp=1127142830.212
    > wyjedź z kraju do jakieś odpowiadającego ci państwa afrykańskiego.
    > Będziesz mial spokój.

    myslalem przez pewien czas o RPA ale tam tez rzadza czerwoni ... ;-)