  • 1. Data: 2005-09-19 15:16:57
    Temat: Re: Lista zakonspirowanych Żydów
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:dgm58u$k9g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 66. Władysław Bartoszewski (1922-) - ?, w 1941 r. zwolniony z KL Auschwitz
    > (?!) - oznacza to współpracę z GESTAPO, bezczelnie tytułujący się
    > profesorem
    > (sic!),

    Za takie oskarżenia odpowiada sie karnie ty karykaturo człowieka.
    Twego posta przesłałem Panu Profesorowi. On sam podejmie decyzję o dalszych
    krokach prawnych w twoim kierunku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 2. Data: 2005-09-20 15:17:18
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@w...wd.com.pl.wykolejnica>

    SQLwysyn napisał:

    > Za takie oskarżenia odpowiada sie karnie ty karykaturo człowieka.
    > Twego posta przesłałem Panu Profesorowi.

    A możesz napisać, czego profesorem jest Bartoszewski?

  • 3. Data: 2005-09-20 15:37:12
    Od: "Elske" <k...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Franciszek Zielinski"
    <t...@w...wd.com.pl.wykolejnica> napisał w wiadomości

    > A możesz napisać, czego profesorem jest Bartoszewski?

    cyt: "Posiada liczne tytuły naukowe: między innymi profesora (nadany mu w
    1983 r. przez rząd Bawarii), doktora honoris causa filozofii i nauk
    humanistycznych czterech uniwersytetów."

    --
    Elske
    *Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

  • 4. Data: 2005-09-28 11:27:31
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Elske wrote:
    > cyt: "Posiada liczne tytuły naukowe: między innymi profesora (nadany mu w
    > 1983 r. przez rząd Bawarii), doktora honoris causa filozofii i nauk
    > humanistycznych czterech uniwersytetów."

    1)
    Absolwent Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Warszawie (1937) oraz
    Liceum Humanistycznego Towarzystwa Wychowawczo-Oświatowego "Przyszłość"
    w Warszawie (matura w 1939). Od października 1941 do początku 1944
    studiował polonistykę na tajnym Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu
    Warszawskiego. W grudniu 1948 został przyjęty na trzeci rok polonistyki
    na Wydziale Humanistycznym UW. Studia zostały przerwane w związku z
    represjami w okresie stalinowskim. W listopadzie 1958 został przyjęty na
    studia polonistyczne na Wydziale Filologicznym UW w trybie
    eksternistycznym. Złożył na ręce prof. Juliana Krzyżanowskiego pracę
    magisterską, jednak decyzją rektora UW został w październiku 1962
    skreślony z listy studentów.

    2)
    Profesor - tytuł naukowy nadawany za osiągnięcia naukowe i dydaktyczne
    pracownikom wyższych szkół i instytutów naukowo-badawczych. W Polsce
    tytuł ten nadaje Prezydent RP na wniosek Centralnej Komisji
    Kwalifikacyjnej (CKK). Tytuł ten jest przyznawany w Polsce dożywotnio.

    Tyle Wikipedia.
    Fonon