  • 1. Data: 2005-09-19 15:11:33
    Temat: Czy chroni mnie taka umowa??
    Od: "baska" <b...@w...pl>

    Mam podpisana umowe o prace ze swoim pracodawca na czas okreslony tj. do
    konca biezacego roku (do 31.12.2005 r.). W chwili obecnej na wniosek
    mojego pracodawcy Pani kadrowa przygotowac ma dodatkowa umowe, ktora
    bedzie sporzadzona na dzien 01.10.2005 r. ale mialaby obowiazywac od
    dnia 01.01.2006 r. A ma to zwiazek z tym, ze wlasnie od dnia 01.01.2006
    r. cesja praw i obowiazkow mamy byc przekazani jako pracownicy "starego
    zakladu pracy" do innego "nowego zakladu pracy".
    W zwiazku z powyzszym mam pytanie, a mianowicie:
    - czy w/w dodatkowa umowa w jakis sposob chroni mnie (ratuje) przed
    ewentualna utrata miejsca pracy??

  • 2. Data: 2005-09-20 18:34:40
    Temat: Re: Czy chroni mnie taka umowa??
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    baska wrote:
    > - czy w/w dodatkowa umowa w jakis sposob chroni mnie (ratuje) przed
    > ewentualna utrata miejsca pracy??

    Skoro umowa była na czas określony, to utrata miejsca pracy jest
    nieunikniona (można ew. coś kombinować z aneksowaniem umowy) -- z dniem
    wygaśnięcia umowy przestajesz być pracownikiem. Jak rozumiem od nowego roku
    masz propozycję ponownego zatrudnienia w innej firmie. A więc w czym
    problem?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>