    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest jakis skuteczny sposob zeby sie ich pozbyc ?
    Date: Tue, 20 Sep 2005 11:09:07 +0200

    bsod napisal w liscie z dnia 2005-09-19 20:16 nastepujace rzeczy:

    > spam scisle, rzecz biorac jest niezamowiona informacja handlowa -
    > nie wiem czy mozna mowic o spamie politycznym, religijnym etc ?

    No zgadza się... Ale jakby na to nie patrzeć taki telefon wykonywany
    jest w celu uzyskania jakiś tam korzyści (-> ludzie będą głosować).

    A czy dotacje dla partii startujących w wyborach zależne są od liczby
    głosujących na nią osób? Jeśli tak, to przecież można by uznać, iż takie
    działanie ma na celu uzyskanie korzyści majątkowej...

    Reasumując. Wychodzi na to że jest różnica pomiędzy rozmową typu: "Dzień
    dobry. Dzwonie z firmy X i mam do sprzedania towar Y...", a: "Dzien
    dobry. Nazywam sie tak i tak i jestem przedstawicielem firmy ktora
    sprzedaje to i to po takiej i takiej cenie. Lubie konie i
    zeglarstwo...". Zgadza się?

    --
    pzdr,
    michal