  • 1. Data: 2005-09-19 12:36:32
    Temat: Przesunięcie postępowania (dot. art.177 §2 k.k.)
    Od: Aleks<a...@g...pl>

    Uprzejmie proszę o informacje czy jest mozliwe przesunięcie terminu przesłuchań w
    prokuraturze (oraz całego toku postepowania) - bedę oskarżona z art.177 §2
    (spowodowanie wypadku drogowego, ciężkie obrażenia ciała). Przesunięcia
    chciałabym dokonać w związku ze zwolnieniem lekarskim (jestem w ciąży).
    Interesujem mnie jak powinna sprawa zostać załatwiona formalnie oraz czy są
    szanse na takie przesuniecie?
    Z góry dzięki za poradę.
    Pozdr. A.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-19 19:40:32
    Temat: Re: Przesunięcie postępowania (dot. art.177 §2 k.k.)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aleks" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Formalnie zwolnienie lekarskie od lekarza - biegłego sądowego. Wykaz
    dostaniesz nawet telefonicznie w Prokuraturze lub na policji. Jeśli
    chodzi o kilka dni, to telefonicznie z prowadzącym.