  • 71. Data: 2006-09-11 12:00:58
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Otwierajac bar przedstawiam oferte? Wez sie troche doucz, bo bredzisz.
    > W jaki niby sposob przedstawiam ta oferte?
    > W ktorym miejscu zobowiazuje sie do swiadczenia uslug

    Rozpoczynając tego typu działalność.

    > i komu?

    Wszystkim.

    > Robie impreze zamknieta na zaproszenia. Selekcjoner stoi przed buda i
    > zaprasza.

    Zamknięte imprezy z zaproszeniami tak nie działają - ktoś musi wynająć
    cały lokal i rozesłać zaproszenia. Cieć w bramie może tylko sprawdzać,
    czy ktoś ma zaproszenie.

    > A ze Andrzejka akurat nie chce zaprosic... Jak mi przykro...

    Ponownie - do twojego pokoju u swojej mamusi faktycznie możesz wpuszczać
    tylko kumpli.

    Ale jakbyś miał prawdziwy pub - z działalnością gospodarczą koncesjami
    itepe - sprawa jest zupełnie inna.

  • 72. Data: 2006-09-11 12:07:57
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    T wrote:

    > zależy jeszcze w jaki sposób rozprowadzasz te zaproszenia
    > bo jeżeli tylko rozdajesz swoim znajomym czy rodzinie to wtedy jest to twoja
    > prywatna prywatka i rzeczywiście jest to impreza zamknięta

    Ta? Co ciekawego jeszcze wymyslisz?

    > natomiast jeśli SPRZEDAJESZ je POTENCJALNIE WSZYSTKIM to znowu nie masz
    > prawa ludzi dyskryminować

    Przykro mi, ale nie ma zadnego prawa, ktore nakazuej mi zapraszac na
    impreze zamknieta wszystkich jak leci. Musisz sie z tym pogodzic.

  • 73. Data: 2006-09-11 12:30:51
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Rozpoczynając tego typu działalność.

    Otwierajac klub z imprezkami zamknietymi zobowiazuje sie swiadczyc
    uslugi tym, ktorych zaprosze na impreze. Im wlasnie przedstawiam moja
    oferte. Pozostalym nie.

    > Zamknięte imprezy z zaproszeniami tak nie działają

    Alez dzialaja. Wyjdz kiedys wieczorem z domu, to sie przekonasz.

    > - ktoś musi wynająć
    > cały lokal i rozesłać zaproszenia. Cieć w bramie może tylko sprawdzać,
    > czy ktoś ma zaproszenie.

    Forma rozdawania zaproszen to juz moja sprawa. U mnie rozdaje je ciec w
    bramie.

    > Ale jakbyś miał prawdziwy pub - z działalnością gospodarczą koncesjami
    > itepe - sprawa jest zupełnie inna.

    Wez sobie przejrzyj liste polskich klubow opisanych jako zamkniete.
    Przeczytaj sobie regulaminy i zglos popelnienie przestepstwa, hehe :DDD

  • 74. Data: 2006-09-11 12:40:20
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    Marcin Żyła wrote:

    > Oczywiście zawsze moge się przejechać i sprawdzić czy w realu będziesz
    > taki wyrywny w deklaracjach, zwłaszcza wobec patrolu policji pytającego
    > uprzejmie "czy aby na pewno ma Pan zamiar naruszyć prawo..."

    W realu patrol zostanie poinformowany, ze impreza jest zamknieta, a Ty
    sie awanturujesz i zaczepiasz kobiety.

  • 75. Data: 2006-09-11 13:40:14
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    KRZYZAK napisał(a):

    > W realu patrol zostanie poinformowany, ze impreza jest zamknieta, a Ty
    > sie awanturujesz i zaczepiasz kobiety.

    Zakładając, że będą tam jakieś kobiety, parol poprosi o kazanie
    zaproszeń i wskazanie jaką drogą zostały nabyte. Reszta dla średnio
    rozwiniętej małpy jest banalnie prosta do wnioskowania.
    MZ

  • 76. Data: 2006-09-11 15:29:19
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    Marcin Żyła wrote:

    > Zakładając, że będą tam jakieś kobiety, parol poprosi o kazanie
    > zaproszeń i wskazanie jaką drogą zostały nabyte. Reszta dla średnio
    > rozwiniętej małpy jest banalnie prosta do wnioskowania.

    Patrol o zadne zaproszenia nie bedzie prosil, bo nie ma do tego
    podstaw.
    Zaproszenie bylo ustne. Wlasciciel lokalu nikomu nie musi wyjasniac w
    jaki sposob zaprosil swoich gosci.
    Zwykle jest tak, ze klub funkcjonuje jako zamkniety caly czas, albo w
    okreslonych godzinach jako knajpa, a pozniej jest zamkniety i wstep
    jest na karte klubowa, albo jest selekcja.
    Probujac sie dostac na impreze zamknieta bez zgody wlasciciela jestes
    po prostu intruzem.

  • 77. Data: 2006-09-11 16:03:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Patrol o zadne zaproszenia nie bedzie prosil, bo nie ma do tego
    > podstaw.

    Funkcjonariusz policji ma wszelkie prawa wydawać polecenia związane z
    określaniem okoliczności.

    > Zaproszenie bylo ustne. Wlasciciel lokalu nikomu nie musi wyjasniac w
    > jaki sposob zaprosil swoich gosci.

    Jacuś... Dziecko... Zrozum wreszcie - tak to faktycznie działa w tym
    twoim "klubie" w twoim własnym pokoju u mamusi.

    Nie przypisuj swoich dziecinnych doświadczeń prawdziwym placówkom
    rozrywkowym.

  • 78. Data: 2006-09-11 16:16:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Otwierajac klub z imprezkami zamknietymi zobowiazuje sie swiadczyc
    > uslugi tym, ktorych zaprosze na impreze. Im wlasnie przedstawiam moja
    > oferte. Pozostalym nie.

    To wtedy nie otwierasz klubu z określonymi godzinami otwarcia itepe,
    tylko masz zamknięty lokal, w którym czasem sobie organizujesz prywatne
    imprezki. Tylko że w takim przypadku obowiązują zupełnie inne metody
    rozliczania.

    > Alez dzialaja. Wyjdz kiedys wieczorem z domu, to sie przekonasz.

    Wiesz, na takiej zasadzie to działają też kieszonkowcy oraz różne menele
    wyłudzające "drobne".

    > Forma rozdawania zaproszen to juz moja sprawa. U mnie rozdaje je ciec w
    > bramie.

    Tak się w sądzie tłumacz.

    > Wez sobie przejrzyj liste polskich klubow opisanych jako zamkniete.

    Zamknięte kluby to coś zupełnie innego - jest lista członków i tylko oni
    mają wstęp. Ale zamknięty klub (golfowy czy jakikolwiek inny) to jedno.
    A publicznie otwarta dyskoteka czy inny pub to drugie.

  • 79. Data: 2006-09-11 17:14:47
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jacuś... Dziecko... Zrozum wreszcie - tak to faktycznie działa w tym
    > twoim "klubie" w twoim własnym pokoju u mamusi.

    Powtarzasz sie.
    W ten sposob funkcjonuje ponad setka klubow w Polsce. Ale co taki jebak
    teoretyk jak ty moze o tym wiedziec...
    Rusz kiedys tylek ze swojej mysiej dziurki, to sie przekonasz. Nie ma
    sie czego bac.

  • 80. Data: 2006-09-11 18:21:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    By się nie kłócić, to zastanów się i pomyśl. Do jakiego świadczenia ktokolwiek
    jest zobowiązany? A skoro nie ma takiego przypadku, to co ustawodawca miał na
    myśli?