  • 21. Data: 2006-01-20 13:14:56
    Temat: Re: Mandaty za parkowanie
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:43D0CA35.C3D4DBC8@gazeta.pl>
    Hikikomori San <h...@g...pl> pisze:

    > No ale co to kogo obchodzi. To ty narazajac innych na niewygody
    > (parkujac w niedozwolonym miejscu) masz zapie...lac, choc ci to nie
    > pasuje. Wygodnicki sie znalazl ;]

    Nic nie rozumiesz.
    Na podstawie CZEGO ktoś ma wiedzieć, że ma gdzieś zapie...lać i cokolwiek
    płacić?
    Jeśli nie ma świadomości, że zaparkował źle, jeśli ktoś ukradł mu kartkę
    (rozmoczyła się na deszczu), to skąd ma to wiedzieć (zakładam, że nie
    ukończył kursu czytania ze szklanej kuli)?

    --
    PozdrawiaM

  • 22. Data: 2006-01-20 13:46:19
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dqqnl8$1518$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:slrndt1lqb.60v.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>

    > Zatem co mają zrobić ci, do których nic nie przyjdzie i nie mają zielonego
    > pojęcia, że ktoś im wetknął jakąś kartkę za wycieraczkę?

    Nic.

    Renata

  • 23. Data: 2006-01-20 13:47:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dqqnfo$t2d$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:slrndt1eph.503.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>

    > Czyli wychodzi na to, że gdziekolwiek źle zaparkuję, to powinnam od razu
    > udać się na najbliższy komisariat i spytać, czy przypadkiem ktoś nie
    > (będzie) chciał mi wystawić w takich to, a takich godzinach mandatu? Albo od
    > razu poprosić o nr konta, na który powinnam przelać pieniądze?

    To ostatnie jest lepsze, a najlepsze to jest nie parkować źle.

    Renata

  • 24. Data: 2006-01-20 13:50:15
    Temat: czasami po prostu czlowiek nie wie
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    WItam,
    czasami po prostu czlowiek nie wie

    ze zle zaparkowal
    to sie na pewno kazdemu juz zdazylo,
    karteczki ni ma
    a potem do domu wpada jakis chamski komornik
    ( znacie moze jakiegos milego?)
    a ja narwany jestem i moze sie ze schodow posliznac
    ( ja 1,90 m, karate - brazowy pas)

    gringo

  • 25. Data: 2006-01-20 14:02:09
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    tak i tu jest pies zakopany
    i obowiazuje prawo w nim ustanowione
    tylko mi nie mow ze przez wiekszosc i dla jej dobra
    wiekszosc praw to jeszcze komuchy sobie wymyslili
    np. podatek od kupna uzywanego samochodu

    czyli po prostu obywatele sa dla panstwa, bo jak nie
    to by sobie gdzies pojechali?

    gringo

  • 26. Data: 2006-01-20 14:42:07
    Temat: Re: czasami po prostu czlowiek nie wie
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    gringo77 napisał(a):
> [...]
    > a potem do domu wpada jakis chamski komornik
    > ( znacie moze jakiegos milego?)
    > a ja narwany jestem i moze sie ze schodow posliznac

    on pracownik panstwowy

  • 27. Data: 2006-01-20 16:45:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Nixe wrote:

    > Na podstawie CZEGO ktoś ma wiedzieć, że ma gdzieś zapie...lać i cokolwiek
    > płacić?

    Wlasciwie powinno byc to defaultowe myslenie kierowcy parkujacego
    nieprawidlowo.

    > Jeśli nie ma świadomości, że zaparkował źle,

    To nalezy takiemu odebrac prawko. Bo najwyrazniej dostal je przez
    pomylke.

    > jeśli ktoś ukradł mu kartkę
    > (rozmoczyła się na deszczu),

    Tu mi lezka cieknie...

    > to skąd ma to wiedzieć (zakładam, że nie
    > ukończył kursu czytania ze szklanej kuli)?

    "Ja tez nie wiedzialem, ze nie moge jej zabic, skad moglem wiedziec. I
    jaka kara? Nikt nic nie pisal o karze... Kartka widac rozmokla..."

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 28. Data: 2006-01-20 16:46:29
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Nixe wrote:

    > Albo od
    > razu poprosić o nr konta, na który powinnam przelać pieniądze?

    Tak powinnas zrobic, jako praworzadny obywatel.

  • 29. Data: 2006-01-20 16:47:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    gringo77 wrote:

> [...]
    > a potem do domu wpada jakis chamski komornik
    > ( znacie moze jakiegos milego?)
    > a ja narwany jestem i moze sie ze schodow posliznac

    a potem pojedziesz w kajdankach do pierdla... faktycznie, oplaca sie...

  • 30. Data: 2006-01-20 17:21:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a potem do domu wpada jakis chamski komornik
    > ( znacie moze jakiegos milego?)
    > a ja narwany jestem i moze sie ze schodow posliznac
    > ( ja 1,90 m, karate - brazowy pas)

    O, Chuck Norris zagląda na psp?