  • 1. Data: 2006-01-20 08:48:40
    Temat: Mandaty za parkowanie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Było tyle razy, to może kogoś zainteresuje artykuł:
    http://wiadomosci.onet.pl/1233125,11,item.html

    ""Gazeta Wyborcza": Karę za brak biletu parkingowego, którą wkładają
    nam za wycieraczkę, trzeba płacić - tak brzmi wczorajszy i ostateczny
    wyrok w tej sprawie Naczelnego Sądu Administracyjnego.
    Dla kierowców wyrok jest przekleństwem, dla zarządców dróg -
    zbawieniem. Do tej pory nie było jasności: jedni prawnicy
    przekonywali, że kary wkładane za wycieraczkę są ważne, inni
    twierdzili, że nie trzeba ich płacić i kwestionowali "uliczny" tryb
    doręczania. Także sądy administracyjne wydawały sprzeczne wyroki.
    (...)
    Sprawa trafiła do Andrzeja Zolla, rzecznika praw obywatelskich.
    Ostatecznie legalnością kar pieniężnych zajął się Naczelny Sąd
    Administracyjny. Pod koniec grudnia zapadł wyrok, w tym tygodniu
    sędziowie napisali uzasadnienie.

    Sędzia Teresa Liwacz, rzecznik prasowy WSA w Bydgoszczy: - Nie ma już
    żadnych wątpliwości. Kary są ważne i trzeba je płacić, a jeśli ktoś
    tego nie zrobi, zarządca drogi ma pełne prawo przekazać sprawę do
    egzekucji skarbowej.

    To oznacza koniec spokojnego snu dla kierowców, którzy nie płacą za
    parkowanie i liczą, że komornik o nich zapomniał. - Nie zapomniał -
    mówi Daniel Sarul, wicedyrektor bydgoskiego zarządu dróg. - Kiedy
    tylko otrzymamy uzasadnienie wyroku, natychmiast wystawimy kilkaset
    tytułów wykonawczych zawieszonych pół roku temu."

  • 2. Data: 2006-01-20 09:44:08
    Temat: Re: Mandaty za parkowanie
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam

    pytanko gdy przyjde do samochodu a tam nie bedzie
    zadnego mandatu za parkowanie bo jakis zartownis potrzebowal ten kawalek
    kartki zeby np . zapisac sobie nr. telefonu
    i go po prostu wzial sobie zza mojej wycieraczki?

    gringo

  • 3. Data: 2006-01-20 10:00:46
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dqqbcv$6pq$1@news.onet.pl>
    gringo77 <g...@b...pl> pisze:

    > pytanko gdy przyjde do samochodu a tam nie bedzie
    > zadnego mandatu za parkowanie bo jakis zartownis potrzebowal ten
    > kawalek kartki zeby np . zapisac sobie nr. telefonu
    > i go po prostu wzial sobie zza mojej wycieraczki?

    O to samo miałam zapytać.
    Albo jak spadnie deszcz i mandat się po prostu rozpuści.

    --
    PozdrawiaM

  • 4. Data: 2006-01-20 10:12:46
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/20/2006 11:00 AM, Nixe wrote:

    > O to samo miałam zapytać.
    > Albo jak spadnie deszcz i mandat się po prostu rozpuści.

    Tutaj podejrzewam urzędnicy wyjdą z prostego założenia "co konia
    obchodzi, że się wóz przewraca".

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 5. Data: 2006-01-20 10:20:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dqqbcv$6pq$1@news.onet.pl>, gringo77 wrote:
> [...]
    > kartki zeby np . zapisac sobie nr. telefonu
    > i go po prostu wzial sobie zza mojej wycieraczki?

    A czy zniknięcie kartki sprawia, że samochód przestaje być źle
    zaparkowany?

    Renata

  • 6. Data: 2006-01-20 10:29:29
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    no coz zeby narobic zlej krwi sam bede
    zabieral te papierki innym
    moze to narobi zlej krwi i cos sie zmieni.

    co obywatela moze w sumie obchodzic jakies panstwo

    gringo

  • 7. Data: 2006-01-20 10:33:42
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > pytanko gdy przyjde do samochodu a tam nie bedzie

    A ja wiem, ze jak przyjde to mandatu tam nie bedzie. Zawsze to
    wiedzialem ;)

    Zgadnijcie dlaczego ...

  • 8. Data: 2006-01-20 10:52:41
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@g...pl>, Hikikomori San wrote:

    > A mnie sie wydawalo, ze to kierowca ma dostac mandat a nie samochod...

    I tak jest. Ta kartka to przecież nie mandat.

    Renata

  • 9. Data: 2006-01-20 10:56:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83
    SCI-FI, HORROR, FANTASY --> http://fantastyka.com.pl/forum/index.php

  • 10. Data: 2006-01-20 11:01:24
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    czy jak zle zaparkuje to mam zaraz leciec po mandat?
    prrzeciez nie za kazdym slupem jest policjant
    moze mi sie jesze raz uda bez mandatu?
    i dlatego kochana Reniu twoje dywergencje sa dziwne

    gringo