  • 1. Data: 2006-01-20 09:24:36
    Temat: abonament RTV a kontrola
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    jestem przeciwko temu obowiazkowemu podatkowi za posiadanie sprzetu RTV
    (inaczej tego nie mozna nazwac)
    ale jakie mam prawa i obowiazki jak mi juz taka kontrola
    u drzwi stanie?
    musze "TO-to " wpuscic?

    gringo

  • 2. Data: 2006-01-20 12:06:06
    Temat: Re: abonament RTV a kontrola
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > musze "TO-to " wpuscic?

    Zastanow sie. "Wszystkie ubrania wlasnie mam w pralce, jestem goly".
    Wpuscisz? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-01-20 12:16:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gringo77 wrote:

    > ale jakie mam prawa i obowiazki jak mi juz taka kontrola
    > u drzwi stanie?
    > musze "TO-to " wpuscic?

    Jak ma nakaz sądowy i asystę policji - owszem.

    Ale chyba nawet w Kaczostanie Ludowym żaden sędzia ani prokurator ręki
    nie przyłoży do nakazu przeszukania mieszkania w celu sprawdzenia, czy w
    danym lokalu znajduje się urządzenie podpadające pod haracz dla KRRiTV.

  • 4. Data: 2006-01-20 12:23:41
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > (inaczej tego nie mozna nazwac)
    > ale jakie mam prawa i obowiazki jak mi juz taka kontrola

    wpuść. Powiedz że kupiłeś tydzień temu, więc masz jeszcze czas zarejestrować

  • 5. Data: 2006-01-20 12:50:08
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    > wpuść. Powiedz że kupiłeś tydzień temu, więc masz jeszcze czas
    > zarejestrować

    Pod warunkiem, że masz dowód zakupu z taką datą ....

    Piotr K.

  • 6. Data: 2006-01-20 13:03:14
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pod warunkiem, że masz dowód zakupu z taką datą ....

    A dlaczego kupujący musi coś udowadniać ?

    A.

  • 7. Data: 2006-01-20 13:16:13
    Od: m...@p...onet.pl

    > Pod warunkiem, że masz dowód zakupu z taką datą ....

    a jak kupię za 9 stówek na giełdzie???

  • 8. Data: 2006-01-20 13:23:20
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > a jak kupię za 9 stówek na giełdzie???

    to znaczy ze jestes paserem:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2006-01-20 13:24:30
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    nie masz na cos rach. lub paragonu?....konfiskata-proces-wyrok-smierc.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 10. Data: 2006-01-20 13:30:17
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:dqqn2v$sq3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego kupujący musi coś udowadniać ?

    Nie jestem prawnikiem, ale:
    Fakty są takie: kontroler został dobrowolnie wpuszczony do mieszkania, widzi
    telewizor (np. kupiony na giełdzie z oznakami używania) i na tej podstawie
    domniemywa, że właściciel powienien opłacić abonament.
    Pewnie, że taka sytuacja nie oznacza, że kontroler ma rację, ale jakby co to
    komu bardziej uwieży sąd?

    Najprostszym rozwiązaniem jest oczywiście niewpuszczanie nikogo do domu, w
    przeciwnym wypadku jest to proszenie się o problemy.

    Piotr K.