  • 11. Data: 2006-01-20 11:01:24
    Temat: Re: Mandaty za parkowanie
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 20 Jan 2006 11:33:42 +0100,
    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> screamed:

    > A ja wiem, ze jak przyjde to mandatu tam nie bedzie. Zawsze to
    > wiedzialem ;)
    >
    > Zgadnijcie dlaczego ...

    Słaba pamięć? Tak już mniej więcej po minucie od porwania papieru? (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 12:01:05 user up 10862 days, 23:56, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Me a sceptic? I hope you have proof.

  • 12. Data: 2006-01-20 11:09:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dqqftu$m3s$1@news.onet.pl>, gringo77 wrote:
    > Witam,
    >
    > czy jak zle zaparkuje to mam zaraz leciec po mandat?
    > prrzeciez nie za kazdym slupem jest policjant
    > moze mi sie jesze raz uda bez mandatu?
    > i dlatego kochana Reniu twoje dywergencje sa dziwne

    Oczywiście jak zza wycieraczki znika karta, to i cała interwencja SM
    czy Policji zostaje wykasowana z historii świata.

    Renata

  • 13. Data: 2006-01-20 11:23:08
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    mnie chodzi o to
    czy potem jeszcze przyjdzie cos do domu?

    gringo

  • 14. Data: 2006-01-20 11:32:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    gringo77 wrote:

    > Witam,
    >
    > czy jak zle zaparkuje to mam zaraz leciec po mandat?
    > prrzeciez nie za kazdym slupem jest policjant

    No ale co to kogo obchodzi. To ty narazajac innych na niewygody
    (parkujac w niedozwolonym miejscu) masz zapie...lac, choc ci to nie
    pasuje. Wygodnicki sie znalazl ;]

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 15. Data: 2006-01-20 12:06:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Hikikomori San napisał:

    > No ale co to kogo obchodzi. To ty narazajac innych na niewygody
    > (parkujac w niedozwolonym miejscu) masz zapie...lac, choc ci to nie
    > pasuje. Wygodnicki sie znalazl ;]

    Nie chodzi o *NIEDOZWOLONE* miejsce, tylko o brak dowodu zapłatu
    haraczu. IMO to orzeczenie nie jest właściwe, ale pożyjemy, zobaczymy...
    Poza tym to nie jest mandat.

    M.

  • 16. Data: 2006-01-20 12:09:44
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/20/2006 11:29 AM, gringo77 wrote:

    > co obywatela moze w sumie obchodzic jakies panstwo

    A to, że ma obywatelstwo tego państwa, że żyje w tej społeczności i
    obowiązuje go prawo w nim ustanowione, proste?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 17. Data: 2006-01-20 12:20:52
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dqqh6n$qlu$1@news.onet.pl>, gringo77 wrote:
    > Witam,
    >
    > mnie chodzi o to
    > czy potem jeszcze przyjdzie cos do domu?

    To dlaczego zamiast pisać od razu uprawiasz jakieś gadu gadu? Poza tym
    w artykule jest napisane, że jednym przychodzi innym nie.

    Renata

  • 18. Data: 2006-01-20 12:34:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > A to, że ma obywatelstwo tego państwa, że żyje w tej społeczności i
    > obowiązuje go prawo w nim ustanowione, proste?

    Jak korkociąg ;)

  • 19. Data: 2006-01-20 13:10:13
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:slrndt1eph.503.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> pisze:

    > A czy zniknięcie kartki sprawia, że samochód przestaje być źle
    > zaparkowany?

    Czyli wychodzi na to, że gdziekolwiek źle zaparkuję, to powinnam od razu
    udać się na najbliższy komisariat i spytać, czy przypadkiem ktoś nie
    (będzie) chciał mi wystawić w takich to, a takich godzinach mandatu? Albo od
    razu poprosić o nr konta, na który powinnam przelać pieniądze?

    --
    PozdrawiaM

  • 20. Data: 2006-01-20 13:13:10
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:slrndt1lqb.60v.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> pisze:

    > To dlaczego zamiast pisać od razu uprawiasz jakieś gadu gadu? Poza tym
    > w artykule jest napisane, że jednym przychodzi innym nie.

    Zatem co mają zrobić ci, do których nic nie przyjdzie i nie mają zielonego
    pojęcia, że ktoś im wetknął jakąś kartkę za wycieraczkę?
    No chyba, że tu jest tok rozumowania taki jak w Telekomunikacji Polskiej
    "Fakturę wysłaną uważa się za dostarczoną" (czy coś w ten deseń) i w związku
    z tym najlepiej już od dziś udać się na kurs wróżbiarstwa.

    --
    PozdrawiaM