  • 1. Data: 2006-01-20 07:30:15
    Temat: Zwrot kosztow za dogrzewanie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z prawem, ktore mowi o zwrocie czesci kosztow
    za ogrzewanie mieszkania (budynku) przez developera w pierwszym okresie
    grzewczym ? Niedawno odebralem nowe mieszkanie i w zwiazku z koniecznoscia
    "dosuszenia" tynkow, braku zasiedlenia okolicznych mieszkan, ponosze znacznie
    wieksze koszty za dogrzanie swojego mieszkania niz powinienem. Doszla do mnie
    informacja ale niestety nie potwierdzona, ze istnieje mozliwosc zwrotu czesci
    nakladow jakie ponosze za ogrzewanie. Dziekuje za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2006-01-20 14:23:25
    Temat: Re: Zwrot kosztow za dogrzewanie
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia 20 Jan 2006 08:30:15 +0100, Darek napisał(a):

> [...]
    > nakladow jakie ponosze za ogrzewanie. Dziekuje za wszelkie informacje.

    Developer w tym wypadku może ponosić odpowiedzialność na zasadach ogólnych,
    dobrze byłoby najpierw przeczytać umowę (szczególnie fragment dot. kwestii
    do czego zobowiązuje się developer). Dysponując informacjami podanymi przez
    Pana trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli ma Pan jakieś pytania
    proszę o kontakt mailowy.