  • 1. Data: 2003-08-10 23:49:55
    Temat: co zrobic z poczta do czlowieka, ktory juz nie mieszka w danym mieszkaniu
    Od: "bumbarumba" <b...@W...pl>

    male pytanie,

    co zrobic z poczta, ktora przychodzi na nazwisko czlowieka, ktory juz nie
    mieszka w danym mieszkaniu (wynajmowal on to mieszkanie i podawal ten adres).
    Aktualnego adresu zamieszkania nie znam, tylko adres zameldowania. Dla scislosci
    podam, ze nie mam ochoty spotykac tego czlowieka, bo jest on mi winien pieniadze
    i juz dosyc przez niego nerwow stracilem (oszukal mnie). Chodzi o listy zwykle,
    bo poleconych nie odbieram. Jedyne, co mi przychodzi do glowy, to zeby zapakowac
    to wszystko w jedna duza koperte i przeslac mu na jego adres zameldowania.

    z pozdrowieniami

    bumbarumba

  • 2. Data: 2003-08-11 00:44:36
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <7...@n...onet.pl>, bumbarumba wrote:
    > co zrobic z poczta, ktora przychodzi na nazwisko czlowieka, ktory juz nie
    > mieszka w danym mieszkaniu (wynajmowal on to mieszkanie i podawal ten adres).

    Zwrócić na pocztę.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-11 06:53:13
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

    . Jedyne, co mi przychodzi do glowy, to zeby zapakowac
    > to wszystko w jedna duza koperte i przeslac mu na jego adres zameldowania.

    ale za pobraniem... co znaczy, ze on zapłaci za przesyłkę
    M.

  • 4. Data: 2003-08-11 06:57:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Zwrócić na pocztę.

    Napisac na kopercie "adresat nieznany" i wrzucic do pierwszej z brzegu
    skrzynki pocztowej.

    Ale ponieważ wynika z tego co napisałeś że znasz adres zameldowania
    gościa, to jeżeli Ci sie chce, zamiast "adresat nieznany" piszesz
    "wyprowadził się - nowy adres ..."

    Nie musisz biegac na poczte, wystarczy wrzucic do najbliższej skrzynki.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-08-11 07:24:49
    Od: "bumbarumba" <b...@W...pl>

    dzieki za pomysly, tak zrobie

    mam nadzieje, ze Wasze pomysly nie beda implikowaly jakichs dziwnych
    konsekwencji prawnych o ktorych nie mam pojecia.

    z pozdrowieniami

    bumbarumba

  • 6. Data: 2003-08-11 08:51:12
    Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik bumbarumba napisał:
> [...]
    > to wszystko w jedna duza koperte i przeslac mu na jego adres zameldowania.

    U nas wystarczyła rozmowa z listonoszem. Powiedziałam, że taka osoba juz
    tu nie mieszka, ja jej korespondencji dostawac nie chcę. listonosz coś
    tam sobie zanotował, pozbierał pocztę i więcej takich listów nie było.
    pozdrawiam
    Anka