  • 1. Data: 2003-08-10 18:21:53
    Temat: Jak zweryfikowac otrzymana premie gwarancyjna, Jak walczyc z PKO BP o prawidlowa premie? Czy ktos robil p
    Od: "Thomas" <t...@p...com>

  • 2. Data: 2003-08-10 19:27:25
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    Użytkownik "Thomas" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > tys,
    > wiecie,

    Oczywiście pewnie ci chodziło o premię gwarancyjną a nie o zlikwidowanie
    książeczki bo to różne sprawy i cesja książeczki teściowej też była ( lub
    odwrotnie zależnie kto wykupywał)? Wspominam o tych sprawach aby uściślić
    przypominając sobie co sam robiłem kilka lat temu.

  • 3. Data: 2003-08-10 20:11:35
    Od: "thomas@nospam_polbox.com" <t...@p...com>

> [...]
    > odwrotnie zależnie kto wykupywał)? Wspominam o tych sprawach aby uściślić
    > przypominając sobie co sam robiłem kilka lat temu.

    Tak chodzilo mi o te rzeczy. kolejnosc byla nastepujaca: cesja ksiazeczk
    itesciowej na moja zone, likwidaacje ksiazeczki, pobranie premii za pomoca
    przelewu. Zgodnie z ww. historia. MAm pewne obiekcje do Banku PKO BP w
    CIechanowie, gdyz juz przy likwidacji i premii gwarancyjnej zarzucila ze zona
    moja nie jest czlonkiem spoldzielni gdzie kupilem mieszkanko. Bzdura gdyz przy
    wspolnocie ja bedac czlonkiem, moja zona partycypuje w tym udzialem 50%.
    Dlatego nie wierze temu bankkowi ze mi tak wyliczyl. A mozesz piwedziec czy
    dostales 1 przelewem, czy w 1 wyplata wszystko tzn. premia, likwidacja i
    odsetki?

    Thx&pozdro,
    thomas

  • 4. Data: 2003-08-11 13:34:06
    Od: "Ja" <i...@m...szczecin.pl>

> [...]
    czy
    > dostales 1 przelewem, czy w 1 wyplata wszystko tzn. premia, likwidacja i

    Ja dostałem jednorazowo 9 tys. z wkładu 8,50 zł. Tak, osiem złotych coś tam,
    tyle było na pokwitowaniu które dostałem po zdaniu wszystkich papierów. A
    książeczka była chyba z 1984,85 z pełnym wkładem ( ~60 000,- + jeszcze kilka
    lat wpłacałem po jakieś 500zł ). Ale po 6-8 miesiącach i rozliczeniu się ze
    spółdzielnią przyszło wezwanie do banku iż jest jeszcze końcowe rozliczenie
    bo nie ujęli wzrostu jakiś tam % za któryś kwartał i tak wpadło jeszcze
    niespodziewanie ponad tysiąc zł.
    pozdrowienia A.