  • 1. Data: 2003-08-10 19:08:11
    Temat: w sprawie podatku od środków transportowych
    Od: "krzysztof" <k...@s...polbox.pl>

    Pytanie w sprawie podatku od środków transportowych

    w 1994 roku nie opłaciłem podatku ( wypadek samochodowy nie z mojej winy,
    szpital itd - moja
    wina że nie opłaciłem podatku)
    w 1995 sprzedałem samochód przez komis.

    W 1997 roku przysłali mi upomnienie do zapłaty z odsetkami, od tego okresu
    czyli już 6 lat nic sie nie dzieje i mam w związku z tym pytanie czy ulega
    to przedawnieniu zgodnie z przepisami czy nie - chodzi mi o podstawe prawną.
    Zamierzam kupić samochód i pewnie mnie zaraz znajdą w bazie , więc nie wiem
    jak postąpić. Proszę o pomoc.

    krzysiek