  • 1. Data: 2005-11-04 17:30:04
    Temat: co z ta tp.sa?
    Od: "ada Kowalska" <a...@N...gazeta.pl>

    zamowilam abonament z naliczaniem sekundowym, ale nikt mnie nie poinformowal
    ze w tym trybie do kazdego polaczenia bedzie naliczane 20 gr. Rachunki w
    zwiazku z tym mam bardzo duze, ale dlaczego nikt nie raczyl mnie o tym
    powiadomic, zwlaszcza, ze pytalam sie przed zamowieniem, czy to co mi pani
    powiedziala to wszystko odnosnie kosztow. Kolejny problem jest taki, ze niby
    nie moge wrocic do poprzedniego abonamentu. czy tak moze byc?

  • 2. Data: 2005-11-04 17:40:56
    Temat: Re: co z ta tp.sa?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ada Kowalska napisał(a):

    [...]

    > Kolejny problem jest taki, ze niby
    > nie moge wrocic do poprzedniego abonamentu. czy tak moze byc?

    A czytajże, co pisali inni wczoraj, przedwczoraj, tydzien temu etc...
    Ponadto czytaj co podpisujesz, zanim podpiszesz ;)

    j.

  • 3. Data: 2005-11-04 17:45:34
    Od: "ada Kowalska" <a...@g...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > ada Kowalska napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > A czytajże, co pisali inni wczoraj, przedwczoraj, tydzien temu etc...
    no wlasnie przed chwila sie doczytalam tego, zagubil mi sie ten temat i
    dlatego powielilam go.

    > Ponadto czytaj co podpisujesz, zanim podpiszesz ;)
    to byla umowa zawarta telefonicznie.

  • 4. Data: 2005-11-04 19:01:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Ponadto czytaj co podpisujesz, zanim podpiszesz ;)

    A czy nie jest tak, ze mozna zakladac, ze przedstawiciel mowi prawde?
    Przeciez po to zasiegasz opinii, zeby zmienic taryfe, zeby w koncu
    zostawic u nich jaka kase? No to co jest? Klamia w zywe oczy?

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 5. Data: 2005-11-04 19:43:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > A czy nie jest tak, ze mozna zakladac, ze przedstawiciel mowi prawde?

    Zakładać owszem można. Potem trzeba za to płacić.

    > Przeciez po to zasiegasz opinii, zeby zmienic taryfe, zeby w koncu
    > zostawic u nich jaka kase? No to co jest? Klamia w zywe oczy?

    Kłamie? Czy zwyczajnie nie powiedział wszystkiego?

    j.

  • 6. Data: 2005-11-04 20:09:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > "...dlaczego nikt nie raczyl mnie o tym powiadomic, zwlaszcza, ze
    > pytalam sie przed zamowieniem, czy to co mi pani powiedziala to wszystko
    > odnosnie kosztow..."

    Ok. Pozwij ich. Napisz jak Sad wyda wyrok ;)

    j.

  • 7. Data: 2005-11-04 20:09:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Zakładać owszem można. Potem trzeba za to płacić.

    Ale mozna ich tez potem pozwac ;)

    > Kłamie? Czy zwyczajnie nie powiedział wszystkiego?

    Wedle Ady, klamali:

  • 8. Data: 2005-11-04 20:34:04
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Ok. Pozwij ich. Napisz jak Sad wyda wyrok ;)

    Pozwac nie znaczy wygrac. Choc zawsze milo, jak sie trafi na precedens.

    Poczekajcie jeszcze troche, jest ustawa, zczna sie tani prawnicy,
    adwokaci to bedzie wysyp pozwow. Juz wam mowie - zaplanujcie sobie
    ubezpieczneie OC. Bo to, ze ktos ci zbije szybe i potem przeprosi bedzie
    za malo...

  • 9. Data: 2005-11-04 22:18:10
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale mozna ich tez potem pozwac ;)

    Można, ale nie TPSA, tylko jakąś "firme krzak".

  • 10. Data: 2005-11-04 23:00:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Można, ale nie TPSA, tylko jakąś "firme krzak".

    Tepsę jak najbardziej też można.

    Piotr