  • 11. Data: 2005-11-04 23:13:00
    Temat: Re: co z ta tp.sa?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Heming wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Można, ale nie TPSA, tylko jakąś "firme krzak".

    Noo, TPSA lepiej nie pozywac. Co jak co, ale wtyki i prawnikow to oni
    maja. Stac ich.

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 12. Data: 2005-11-04 23:22:34
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    ada Kowalska wrote:

    > zamowilam abonament

    W;lasciwie to dodam jeszcze, ze ogolna tendencja duzych firm jest taka:

    twoj klient - twoj wrog

  • 13. Data: 2005-11-04 23:36:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Noo, TPSA lepiej nie pozywac. Co jak co, ale wtyki i prawnikow to oni
    > maja. Stac ich.

    Szczerze? W duzych, głosnych sprawach, gdzie chodzi o gruba kasę, to
    rzeczywiście stać ich na najlepszych prawników. W sprawach o
    pietruszkę... szkoda gadać

    M.

  • 14. Data: 2005-11-05 00:29:33
    Od: "ada Kowalska" <a...@g...pl>

    ale czy jest mozliwosc efektywnego odwolywania sie?

  • 15. Data: 2005-11-05 00:30:43
    Od: "ada Kowalska" <a...@g...pl>

    ale czy jest mozliwosc efektywnego odwolywania sie?

  • 16. Data: 2005-11-05 07:20:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ada Kowalska" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie przed chwila sie doczytalam tego, zagubil mi sie ten temat i
    > dlatego powielilam go.

    > to byla umowa zawarta telefonicznie.

    Ha ha ha. To tak sie zawiera umowy?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2005-11-05 08:03:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Poczekajcie jeszcze troche, jest ustawa, zczna sie tani prawnicy,
    > adwokaci to bedzie wysyp pozwow. Juz wam mowie - zaplanujcie sobie
    > ubezpieczneie OC. Bo to, ze ktos ci zbije szybe i potem przeprosi bedzie
    > za malo...

    Oj... To wtedy dopiero osoby majace w zwyczaju najpierw podpisywac (tudziez
    zawierac) umowy a dopiero potem czytac zostana trzepniete po portfelach ;P

    j.

  • 18. Data: 2005-11-05 09:14:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Ha ha ha. To tak sie zawiera umowy?

    W cywilizowanym kraju, gdzie nie ma monopolu, a jest konkurencja, klient
    jest cennym nabytkiem i nie oklamuje sie go tylko po to, zeby go namowic
    a potem orznac w pupe. Bo taki klient ma wtedy tendencje do uciekania do
    innego operatora.

    Niestety, tu jest Polska i TPSA ma w dupie konkurencje, bo nie ma
    konkurencji, a co za tym idzie - rznie galaz na ktorej siedzi. Pomimo,
    ze sytuacja finansowa TPSA nie jest chyba optymistyczna. Malejace
    dochody z telefoni stacjionarnej, odplyw klientow, jedyny jasniejszy
    punkt to Orenź.

    Ale to taki offtop troszeczke.

  • 19. Data: 2005-11-05 09:15:07
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Oj... To wtedy dopiero osoby majace w zwyczaju najpierw podpisywac (tudziez
    > zawierac) umowy a dopiero potem czytac zostana trzepniete po portfelach ;P

    Dlaczego? Beda skarzyc konsumentow?