  • 1. Data: 2004-09-28 12:13:17
    Temat: co robic ze starymi fakturami
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Minal obowiazek przechowywania faktur VAT - sa starsze niz 5 lat. Co z nimi
    teraz robic zgodnie z prawem (ilosci tonowe).
    Spalic? NA makulature oddac (czy w ogóle mozna)? Zniszczyc w profesjonalnej
    niszczarni?

    JAkie sa wasze doswiadczenia?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2004-09-28 13:33:51
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-28 14:13, Lesio5 rzecze:
    [..]
    > JAkie sa wasze doswiadczenia?

    Na makulaturę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-09-28 13:57:26
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Dnia 2004-09-28 14:13, Lesio5 rzecze:
    > [..]
    >
    > Na makulaturę.

    A co z danymi osobowymi klientów? Czesto sa to osoby fizyczne.
    Nie wydaje mi sie, by proste oddanie na makulature bylo tu zgodne z prawem.

  • 4. Data: 2004-09-28 16:14:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-28 15:57, Lesio5 rzecze:
    > A co z danymi osobowymi klientów? Czesto sa to osoby fizyczne.

    I cóż z tego?

    > Nie wydaje mi sie, by proste oddanie na makulature bylo tu zgodne z prawem.

    Dlaczego?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 5. Data: 2004-09-29 06:37:22
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Leszek Grelak - Lesio5
    > I thought I was someone else, someone good.

    oddac firmie zjamującej się archiwizacją danych - a oni zgodnie z prawem ją
    zniszczą niszczarką i oddadzą na makulaturę. albo samemu zakupić niszczarkę
    :)

  • 6. Data: 2004-09-29 07:58:31
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    L. wrote:

    > oddac firmie zjamującej się archiwizacją danych - a oni zgodnie z
    > prawem ją zniszczą niszczarką i oddadzą na makulaturę. albo samemu
    > zakupić niszczarkę :)

    lepiej kupic nozyczki i pociac na paseczki :)

  • 7. Data: 2004-09-29 08:02:14
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > lepiej kupic nozyczki i pociac na paseczki :)

    tone papieru? nożyczkami?
    lepiej rękoma drzeć... po co tracić kase na nożyczki :)
    wieczorem, przy kominku zajęcie jak znalazł na zimowe wieczory.....

  • 8. Data: 2004-09-29 10:47:23
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Dnia 2004-09-28 15:57, Lesio5 rzecze:
    >
    > I cóż z tego?

    > Dlaczego?

    Juz napisalem. Ze wzgledu na ochrone danych osobowych osób których adresy
    idnieja na fakturach.

  • 9. Data: 2004-09-29 10:48:38
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tone papieru? nożyczkami?
    > lepiej rękoma drzeć... po co tracić kase na nożyczki :)
    > wieczorem, przy kominku zajęcie jak znalazł na zimowe wieczory.....

    Ilości tonowe. To oznacza KILKA ton starych faktur.

  • 10. Data: 2004-09-29 11:30:44
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ilości tonowe. To oznacza KILKA ton starych faktur.
    Dzieki.

    wiec na powaznie. Sa firmy które zajmuja sie archiwizacja papierów
    nalezy szukac, bo sa tansze i bardzo drogie i negocjowac cene...