  • 1. Data: 2004-09-28 12:14:01
    Temat: PKD i zezwolenia
    Od: Szexpir <"szexpir<no-spam>"@go2.pl>

    W umowie spółki figuruje PKD 51.3 - Sprzedaż hurtowa żywności, napojów i
    tytoniu. Poszedłem do urzędu żeby złożyć wniosek o zezwolenie na sprzedaż
    hurtową alkoholu, a Pani mi mówi że nie mam tego w PKD i że powinienem mieć
    wyraźnie wpisane PKD 51.34.B.
    Ma rację, czy nie? jak sądzicie?
    Słyszałem o tym, że można sobie do KRSu wpisać PKD ograniczone do 3 cyfr i
    ono obejmuje już wszystkie klasy i podklasy stojące niżej "w drabince" i
    nie ma potrzeby ich szczegółowo wymieniać.

    Proszę o pomoc,
    Szexpir

  • 2. Data: 2004-09-28 16:44:10
    Temat: Re: PKD i zezwolenia
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Sep 2004 14:14:01 +0200, Szexpir
    <"szexpir<no-spam>"@go2.pl> wrote:

> [...]
    >ono obejmuje już wszystkie klasy i podklasy stojące niżej "w drabince" i
    >nie ma potrzeby ich szczegółowo wymieniać.
    Gdy startowal KRS to trzeba bylo wymieniac szczegolowo. Teraz nie ma
    obowiazku. Pisze z perspektywy Szczecina. Cos mi sie kolacze po glowie
    ze gdzies na grupie bylo ze to zalezy od sadu. Jednakze, skoro sad
    przyjal ograniczone do 3 cyfr to znaczy ze obejmuje wszystko co pod
    nimi "w drabince" A w urzedzie zloz wniosek na pismie (ew. wyslij
    pocztą) i poczekaj na odpowiedz na pismie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?