  • 61. Data: 2010-03-18 20:58:49
    Temat: Re: chodzi o mandat 1500 zł. Pomocy
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 21:31:30 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Wystarczy, że uzna jakąkolwiek przyczynę związaną z wykonywanymi obowiązkami
    > służbowymi i tyle.

    Nie jakakolwiek, tylko zwiazana z czynnosciami "operacyjno-rozpoznawczymi,
    dochodzeniowo-śledczymi, administracyjno-porządkowymi oraz na polecenie
    sądu, prokuratora, organów administracji państwowej i samorządu
    terytorialnego"

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 62. Data: 2010-03-18 20:59:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 21:34:18 +0100, wirefree napisał(a):

    > Tak i numer kolnierzyka i gomek od gaci tez jest konieczny, ty zastanow
    > sie co ty za bzdury wypisujesz, jak ktos kogos zna to na chuj mu jego
    > dowod osobisty.

    Jeszcze po to, zeby pokazac kto tu rzadzi.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 63. Data: 2010-03-18 21:05:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "KRZYZAK" <k...@k...pl> wrote

    > Jeszcze po to, zeby pokazac kto tu rzadzi.

    Ależ oczywiście, masz rację. Tyle, że w ramach obowiązującego prawa
    policjant akurat taką formę może praktycznie bardzo łatwo zastosować wobec
    obywatela. Czy to się podoba czy nie, to już jest dyskusja o wiele szersza,
    niż temat wątku o obowiązujących obecnie przepisach.

  • 64. Data: 2010-03-18 22:04:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Nie chodzi o formuly, tylko czy ustalenie tozsamosci bylo konieczne. Bo w
    > przeciwnym wypadku legitymowanie bylo bezprawne.

    Po coś przyszli, jak sam ujął to inicjator wątku.

  • 65. Data: 2010-03-18 22:05:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tak i numer kolnierzyka i gomek od gaci tez jest konieczny, ty zastanow
    > sie co ty za bzdury wypisujesz, jak ktos kogos zna to na chuj mu jego
    > dowod osobisty.

    Bo taka jest procedura.

    Np. sąd się potem zapyta o wylegitymowanie i co?

  • 66. Data: 2010-03-18 22:21:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    On 18 Mar, 20:17, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > nie znalazlem podsawy do tego zeby musial pokazac na zadanie jesli
    > jest umundurowany - zreszta byloby to nielogiczne skoro info z legitki
    > jest na mundurze (tzn. stopien, naziwsko, blacha) :)

    Masz rację. Zagalopowałem się, bo kiedyś był taki obowiązek.

  • 67. Data: 2010-03-18 22:58:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] t...@o...pl ...

    > Błędny wniosek

    > Ustalili

    ok, załózmy, ze w jakis sposób ustalili (pytając sąsiada?)

    > Jeżeli znali to mogli odstąpić od legitymowania, ale nie musieli.
    > Policjant od początku jest szkolony, że podstawową rzeczą którą robi
    > podczas interwencji to legitymuje osoby, celem upewnienie się co do
    > ich tożsamości. Te dane przewijać się będą potem w wielu dokumentach i
    > pomyłka może skomplikować postępowanie.

    jakie dokumenty? Jakie postepowanie?
    Jezeli wiedzieli, z kim rozmawiaja, to ja celu legitymowania nie widze.
    Rozumiem, gdyby przyszło do tego o czym piszesz, czyli do wypisywania
    mandatu itp - wtedy mogliby wylegitymowac na te okolicznosc.

    Niemniej musiałby wypowiedziec sie watkotwórca - czy zali, czy nie znali.

  • 68. Data: 2010-03-18 23:04:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 22:05:56 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Ależ oczywiście, masz rację. Tyle, że w ramach obowiązującego prawa
    > policjant akurat taką formę może praktycznie bardzo łatwo zastosować wobec
    > obywatela.

    Dlatego wlasnie nalezaloby to prawo zmienic. Policjant ( o czym nader
    czesto zapomina ) pelni SLUZBE. I ma co do michy wrzucic dzieki tym co ich
    legitymuje. Jesli prawo dopuszcza do zatarcie tej relacji, to jest to zle
    prawo.
    Ale obserwujac parcie obecnej wladzy do stworzenia panstwa policyjnego -
    bez szans...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 69. Data: 2010-03-18 23:21:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wirefree wrote:

    > Tak i numer kolnierzyka i gomek od gaci tez jest konieczny, ty zastanow
    > sie co ty za bzdury wypisujesz, jak ktos kogos zna to na chuj mu jego
    > dowod osobisty.

    od dluzszego czasu chrzanisz bez sensu.
    masz jakis kompleks?

  • 70. Data: 2010-03-19 06:15:31
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 23:21, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:c30ce77c-3ccc-49d0-9cec-989a86978fc1@
    q16g2000yqq.googlegroups.com...

    > Masz rację. Zagalopowałem się, bo kiedyś był taki obowiązek.

    Bo kiedys byly inne zasady umundurowania ;) Teraz jest bardziej po
    amerykansku ;)