  • 21. Data: 2010-03-17 23:49:13
    Temat: Re: chodzi o mandat 1500 zĹ?. Pomocy
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-18 00:27, Użytkownik wirefree napisał:

    > Ja wychodze z zalozenia ze w policji pracuja psy nie ludzie , w
    > cywilizowanych krajach kazdy dzielnicowy zna kazdego kto mieszka w jego
    > dzilnicy w polsce to jest wielki problem !

    Nieprawda.
    Sprawdź sobie ile osób mieszka w "rejonie" dzielnicowego.

    > Bo qrwa poldebili zatrudniaja w policji zeby burdel byl i robta cvo chceta.

    Ja bym powiedział że tylko debil nie zauważył że policjanci
    postanowili ukarać obywatela za nie wylegitymowanie się.
    Udowodnili kto w tym kraju rządzi a cała reszto to bicie piany.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-03-17 23:53:04
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-18 00:40, Użytkownik HANA napisał:

    > zaraz zaraz...
    > jest obowiazek posiadania dokumentu????
    > a jak zostawilem u cioci w pcimiu bo zapomnialem to tez wykroczenie?

    Nie ma obowiązku noszenia dokumentu ale policja czy SM może
    takiego delikwenta zabrać na posterunek do wyjaśnienia.
    Przekonał się o tym obywatel który w kapciach wyleciał z bloku
    bez dokumentów ale z aparatem aby zrobić fotkę nieprawidłowo
    parkującemu autu Straży Miejskiej.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-03-18 00:14:54
    Od: agryppa <j...@t...pl>

    Dnia 2010-03-18, o godz. 00:53:04
    RadoslawF <r...@w...pl> napisał(a):

    Ok, panowie dziękuję za wasze refleksje. Ale nijak mnie to zbliża do
    jakiejś decyzji. Głównie chciałem wiedzieć czy to robi jakąś różnicę,
    że policjanci stali na chodniku, a legitymowani byli w granicach
    własnej posesji. Wyszło tak, że zza płotu dostali te mandaty.
    Było (jak napisałem) wezwanie do stawienia się na Policji i tam na
    miejscu odczytano zeznania tego policjanta, który legitymował (jego na
    komisariacie w tym dniu nie było). Po odczytaniu nakazano ojcu
    podpisać. Ojciec powiedział, że nie podpisze bo nie ma okularów i nie
    wie co tam jest napisane. Policjant więc nie przeczytał ojcu co tam
    jest napisane lecz nalegał, aby ojciec podpisał. Ojciec więc napisał,
    że nie podpisuje :-)
    Ja pierniczę, do czego to dochodzi.

    Agryppa

  • 24. Data: 2010-03-18 00:46:18
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-18 01:14, Użytkownik agryppa napisał:

    > Ja pierniczę, do czego to dochodzi.

    Do stałego punktu programu.
    Nieznajomość prawa nie zwalnia od obowiązku jego stosowania
    a dodatkowo potrafi być kosztowna.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-03-18 02:06:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    HANA wrote:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > zaraz zaraz...
    > jest obowiazek posiadania dokumentu????
    > a jak zostawilem u cioci w pcimiu bo zapomnialem to tez wykroczenie?

    namieszlas.

    1. obowiazek posiadania ( w ogolnosci) -> tak
    2. obowiazek posiadania przy sobie -> nie
    3. obowiazek okazania gdy sie juz przy sobie posiada -> tak,

  • 26. Data: 2010-03-18 05:51:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 01:14, agryppa <j...@t...pl> wrote:
> [...]
    > wie co tam jest napisane. Policjant więc nie przeczytał ojcu co tam
    > jest napisane lecz nalegał, aby ojciec podpisał. Ojciec więc napisał,

    Odnosze wrazenie, ze ojciec rodziny ma silne parcie na konflikt.
    Rozumiem, ze mozna policji nie lubic ale wrzucajac "pieniactwo" na
    zero i znajac swoje prawa moze bylo spokojnie uniknac mandatu ;)

  • 27. Data: 2010-03-18 07:47:04
    Temat: Re: chodzi o mandat 1500 zł. Pomocy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    agryppa pisze:

    > Członkowie rodziny znajdują się na własnej posesji, domek jednorodzinny.
    > Do płotu podchodzi dwóch policjantów i informują, że "po coś tam
    > przyszli".

    A po co?

    > Ojciec rodziny powiada, że nie chce z nimi rozmawiać.

    Ale oni chcą.

    > Policjanci żądają od niego dokumentów.
    > Ojciec prosi, by się policjant okazał dokumentem.
    > Ten "machnął" przed oczyma Ojca jakimś papierem w sposób
    > uniemożliwiający odczytanie szczegółów.
    > Żądanie o dokumenty powtórzono do żony i syna. Odmówili.

    No i jest wykroczenie. Sprawa zamknięta.

  • 28. Data: 2010-03-18 08:06:23
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 08:47:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No i jest wykroczenie. Sprawa zamknięta.

    Napewno policja moze sobie zapukac do dowolnego mieszkania i zazadac
    dokumentow?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 29. Data: 2010-03-18 08:07:53
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 00:49:13 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ja bym powiedział że tylko debil nie zauważył że policjanci
    > postanowili ukarać obywatela za nie wylegitymowanie się.

    Mnie zastanawia skad 3 mandaty, skoro prosili o dokumenty jednego faceta?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 30. Data: 2010-03-18 08:16:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-18 09:07, KRZYZAK pisze:

    > Mnie zastanawia skad 3 mandaty, skoro prosili o dokumenty jednego faceta?

    Z postu otwierającego wątek:

    "Żądanie o dokumenty powtórzono do żony i syna. Odmówili."

    --
    spp