  • 31. Data: 2006-02-11 14:42:09
    Temat: Re: cele dla niepalacych, chorych, inwalidow itp
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2006 14:08:34 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Cela dla niepalących to komfortowe warunki?

    W sytuacji kiedy ponad 30 tysiecy osob czeka na osadzenie to tak, sa to
    komfortowe warunki.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-02-11 20:07:27
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <h...@4...net>, scream wrote:

    > W sytuacji kiedy ponad 30 tysiecy osob czeka na osadzenie to tak, sa to
    > komfortowe warunki.

    Co stoi na przeszkodzie, żeby te tysiące podzielić na palących i
    niepalących?

    Renata

  • 33. Data: 2006-02-11 21:54:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2006 20:07:27 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Co stoi na przeszkodzie, żeby te tysiące podzielić na palących i
    > niepalących?

    Brak miejsca w celach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 34. Data: 2006-02-11 21:56:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2006 22:54:58 +0100, scream napisał(a):

    > Brak miejsca w celach.

    Zresztą... Popadasz tu w lekką paranoję. Bo niedługo będzie trzeba
    oddzielać grubych od chudych (w koncu nie kazdy chce patrzec na grubasa),
    malych od duzych (duzy moze byc agresywny, a maly nie moze sie obronic),
    ateistow od religijnych (przesladowanie na tle religii, ciagle klotnie,
    agresja), itp.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2006-02-12 08:33:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <57smcksqfosb$.1hlu0l8lnkzmj.dlg@40tude.net>, scream wrote:

    > Brak miejsca w celach.

    A możesz dokładniej wytłumaczyć ten mechanizm?

    Renata

  • 36. Data: 2006-02-12 08:34:25
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1bdbxy7ig01d7$.kt3vha368yww$.dlg@40tude.net>, scream wrote:

> [...]
    > malych od duzych (duzy moze byc agresywny, a maly nie moze sie obronic),
    > ateistow od religijnych (przesladowanie na tle religii, ciagle klotnie,

    Mówisz, że od grubego lub ateisty można się zarazić rakiem?

    Renata

  • 37. Data: 2006-02-12 09:57:19
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Renata Gołębiowska [Sun, 12 Feb 2006 08:34:25 +0000 (UTC)]:

    > Mówisz, że od grubego lub ateisty można się zarazić rakiem?

    W zasadzie to zarazić się nie można od nikogo... Aczkolwiek
    jeśli gruby ateista pali... No dobra, nie w tym rzecz.

    - Monsieur, czy mógłby Pan łaskawie zgasić papierosa, gdyz
    obawiam się o swoje cenne zdrowie?
    - Przykro mi najmocniej, Sir, ale nałóg domaga się swojego
    a na celę dla palących nie mam szans...

    Tak to sobie wyobrażacie? ;-)
    Przypominam, mówimy o więzieniu. Bardziej prawdopodobne jest:

    - Zgaś kurwa tą fajkę!
    - [w zależności od rozmiarów obu panów:]
    - Ok ok! (gasi)
    - Pierdol się! (dostaje wpierdol)
    - Pierdol się! (nie dostaje wpierdol bo jest większy)

    Poradzą sobie, luz, nie trzeba sal dla niepalących - po prostu
    niepalących trzeba częściej na siłownię wysyłać i tyle ;>

    A poważnie - naprawdę to jest taki olbrzymi problem, że jakiś
    wykolejeniec będzie musiał przez parę latek sie podwędzać?...
    Przecież sam się prosił o wsadzenie, więc pardon - jego rzecz.

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 38. Data: 2006-02-12 10:10:57
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dsn0ou$mrt$1@atlantis.news.tpi.pl>, Kira wrote:

    > A poważnie - naprawdę to jest taki olbrzymi problem, że jakiś
    > wykolejeniec będzie musiał przez parę latek sie podwędzać?...

    Wędzący się wykolejeniec zwisa mi i powiewa. Natomiast nie zwisa mi,
    jeśli moje pieniądze idą na odszkodowania dla wykolejeńca i nie zwisa
    mi, jeśli przymusowo wędzony jest niewykolejeniec i nie zwisa mi,
    jeśli prawo i penalizacja wykonywane są po uważaniu i/lub przez osoby
    nieuprawnione.

    Renata

  • 39. Data: 2006-02-12 10:48:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@e...wytnij.pl> napisal(a):
    > A poważnie - naprawdę to jest taki olbrzymi problem, że jakiś
    > wykolejeniec będzie musiał przez parę latek sie podwędzać?...
    > Przecież sam się prosił o wsadzenie, więc pardon - jego rzecz.

    Przecież Prawo i Sprawiedliwość to dwie rozne rzeczy i do pierdla
    można naprawdę trafić na parę łądnych miesięcy czy wrecz lat nie
    robiąc niczego złego. Nie feruj tak wyrokami, ok?
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 40. Data: 2006-02-12 13:13:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2006 08:33:32 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > A możesz dokładniej wytłumaczyć ten mechanizm?

    A czego tu nie rozumiesz?

    PS. Moze EOT? Bo do porozumienia i tak ze mną nie dojdziesz, szczególnie
    jakbym przedstawił swoją wizję, jak powinny wyglądać więzienia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl