  • 1. Data: 2006-02-08 17:35:48
    Temat: Sprzedaz mieszkania, wymeldowanie, pelnomocnictwo, dokumenty ???
    Od: "John" <v...@o...pl>

    Witam,

    Obecnie przebywam zagranica od dwoch lat z cala rodzina, a w Polsce
    pozostalo mi mieszkanie, ktore teraz bede chcial sprzedac. Mieszkanie jest
    wspolne moje i zony. Oboje jestesmy + nasza corka w nim zameldowani. Czy jak
    bede sam zalatwial formalnosci zwiazane ze sprzedaza mieszkania to czy
    wystarczy to ze bede posiadal pelnomocnictwo zony na wymeldowanie jej i
    dziecka i oczywiscie na sprzedaz. Ale glownie chodzi mi o wymeldowanie,
    poniewaz nigdzie sie juz nie bedziemy meldowac bo nie mamy gdzie, a poza tym
    tam nas nie bedzie.

    A teraz druga sprawa: jak sie wymeldujemy co z dowodem i prawem jazdy, nie
    bedzienmy mieli meldunku to jak wyrobic nowy, i to samo dotyczyc sie bedzie
    prawa jazdy. Dokumenty te beda mi jeszcze potrzebne (po 1 wsze chcielibysmy
    takowe posiadac jako obywatele), a po drugie zostaja jeszcze jakies
    nieruchomosci i sprawy z nimi zwiazane. A jak cokolwiek zalatwiac bez
    dokumentow.

    Co nalezy w takiej sytuacji zrobic po kolei ?

    A czy mozna wyrobic dowod ososbisty nie majac meldunku w kraju.

    Adresem swoim aktualnym nie chce sie poslugiwac w kraju, poza tym wydaje mi
    sie zupelnie niepotrzebne podawanie go gdziekolwiek. Jak dotychczas dzieli
    mnie jakies 10000 km wiec musze to wszystko zalatwic w ciagu powiedzmy
    dwu-miesiecznego pobytu w kraju.

    Z gory dzieki

    John