  • 1. Data: 2006-02-08 19:56:07
    Temat: pytanie do zaocznych studentów prawa
    Od: "marta " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W moim przypadku chodzi o UAM.
    Studiowałam tam jakiś czas temu, na poczatku podpisywałam umowe, że
    zobowiązuje sie zapłacić za rok, w 2 ratach semestralnych. Pierwszy rok,
    zapłacony, zaliczony. Natomiast na drugim roku pierwszą część zapłaciłam,
    później przestałam chodzić na wykłady, ćwiczenia i egzaminy, w końcu przyszło
    do mnie pismo, ze zostałam skreślona z listy studentów. Czy jeśli zostałam
    skreślona to muszę zapłacić za 2 cześć? Dodam, ze skreślenie nastąpiło dopiero
    po drugim semestrze(coś koło października następnego roku akademickiego).
    Czy ktoś miał podobną sytuację? Wiem, że wiele osób sobie nie radzi i kończą
    przygode z prawem, wiec takich jak ja pewnie wiecej. Nie wyciągnęłam jeszcze
    dokumentów(tzn matury), bo nie wiem, czy nie bede musiała placic za 2 semestr.
    Jeśli tak, to po jakim czasie nastapi przedawnienie? Aha-z tego co wiem, moje
    dokumenty sa w archiwum.
    Pozdrawiam:)