  • 1. Data: 2006-02-08 19:36:49
    Temat: cele dla niepalacych, chorych, inwalidow itp
    Od: "watcher" <z...@...pl>

    Z ciekawości zapytam czy istnieją w więzieniach cele dla niepalących,
    czy w ogóle o to nie pytają i każdy ląduje tam gdzie jest akurat wolne
    miejsce. Jednak jakiś sprytny niepalący więzień mógłby się poskarżyć,
    jak to jest? Gdzie umieszcza się osoby chore lub niedołężne które
    popełniły jakieś przestępstwo?

  • 2. Data: 2006-02-08 19:47:40
    Temat: Re: cele dla niepalacych, chorych, inwalidow itp
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2006 20:36:49 +0100, watcher napisał(a):

    > Z ciekawości zapytam czy istnieją w więzieniach cele dla niepalących,

    Nie

    > czy w ogóle o to nie pytają

    Nie

    > i każdy ląduje tam gdzie jest akurat wolne miejsce.

    Tak

    > Jednak jakiś sprytny niepalący więzień mógłby się poskarżyć,

    Nie

    > Gdzie umieszcza się osoby chore lub niedołężne które
    > popełniły jakieś przestępstwo?

    Nigdzie, siedzą w domu i nie odbywają kary.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-08 20:10:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    scream napisał(a):
    > Nie
    Blad... polecam Polityke sprzed tygodnia... opisuja wlasnie sytuacje
    goscia ktory siedzial w celi z palaczami, choc wczesniej poinformowal
    straznikow/dyrekcje wiezienia (nie pamietam juz kogo) ze palenie moze
    zaszkodzic... dostal 5tys odszkodowania
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-02-08 20:17:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2006 21:10:17 +0100, badzio napisał(a):

> [...]
    > goscia ktory siedzial w celi z palaczami, choc wczesniej poinformowal
    > straznikow/dyrekcje wiezienia (nie pamietam juz kogo) ze palenie moze

    Idiotyzm.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-08 20:36:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Idiotyzm.

    Też tak uważam. Powinien dostać co najmniej 500 tys...

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 6. Data: 2006-02-08 20:45:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):

    > Idiotyzm.

    Dlaczego tak myślisz? Jak Cię wsadzą za alimenty, albo zostaniesz
    tymczasowo aresztowany, będziesz miał astmę i pozostałych pięciu
    współwięzniów będzie kurzyło papierosy Męskie, to też się przekręcisz.
    To tak fajnie?
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2006-02-08 21:00:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 8 Feb 2006 21:36:40 +0100, januszek napisał(a):

    > Też tak uważam. Powinien dostać co najmniej 500 tys...

    ...pasów na dupe.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-02-08 21:02:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2006 20:45:47 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Dlaczego tak myślisz?

    Bo więzienie to nie hotel pięciogwiazdkowy, i osoby które tam trafiają mają
    poczuć, że odbywają karę, a nie że są na wakacjach. Zero luksusów.
    Palący/niepalący to sobie mogą wybierać jak jadą pierwszą klasą w
    Intercity. Zresztą... Nie chce mi sie tego tłumaczyć, i tak zaraz naskoczy
    na mnie kolejnych 20 "obrońców praw człowieka", tych samych zresztą, którzy
    opowiadają się za karą śmierci i kastrowaniem pedofilów.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-02-08 21:11:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > ...pasów na dupe.

    Dziwną walutę macie tam u siebie...

  • 10. Data: 2006-02-08 21:12:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Bo więzienie to nie hotel pięciogwiazdkowy, i osoby które tam trafiają mają
    > poczuć, że odbywają karę, a nie że są na wakacjach. Zero luksusów.

    Popatrz na palenia jak na luksus.