  • 31. Data: 2009-01-11 14:10:50
    Temat: Re: brudzace psy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkbc9m$nqs$1@inews.gazeta.pl Zbyszek ZiPi
    <zp(wytnij)@gazeta.com.p> pisze:

    > Masz rację. Dwa miesiące temu byłem w małym szkockim miasteczku i idąc
    > chodnikem
    > musiałem ciągle uważać, żeby nie wejść w psie odchody. Tamtejsi
    > właściciele psów uważają to za normalne, że wypuszcza się psa na
    > chodnik. Jakoś w tym czasie nie musiałem się wstydzić, że jestem
    > Polakiem. W Polsce i tak nie jest źle z psami.
    Uważam, że na chodniku takie atrakcje nie powinny się znajdować.
    Co innego trawnik, gdzieś się w końcu zwierzę załatwić musi, a psich toalet
    jakoś na podwórkach u nas nie widać.
    Trawnik na skwerze nie służy IMO do deptania przez ludzi, więc ryzyko
    wdepnięcia właściwie w tym wypadku nie istnieje.
    Jeśli jest to jednak trawnik - powiedzmy - "użytkowy", to nawet wątkotwórca
    może nauczyć swoją progeniturę aby uważała po czym chodzi (no chyba, że ma
    taką, co to dla niej za trudne).
    Bardziej niż psia kupa szkodliwa jest kupa ptasia na aucie wyżerająca
    lakier - a mimo to dokarmiam zima ptaki, za co mi w podzięce auto obsrywają.
    O gnojach ze sprayami już wspominałem.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-01-11 15:24:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte pisze:
    > - nawet Kondrat w Dniu świra z zemsty stolcował
    > jednak na trawniku... :))
    Tu nie chodziło o trawnik i ze może w to wdepnąć, tylko
    chodziło mu o to ze wielki pies srał mu pod jego oknem, a
    pianiusia miała to gdzieś, wiec zrobił to samo przed jej oknem.
    http://pl.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg
    > Co to za ludzie(?) tu jednak pisują!
    > Jeden czubek chce ludziom twarze kupą mazać i nazywa ich bydłem, inny
    > sra mściwie po klatkach schodowych... paranoja.
    Na policje nie można liczyć, Straż Miejska też ma to gdzieś,
    więc trzeba sobie jakoś dawać radę.
    To jest Polska Panie, Polska...
    --
    Krzysiek

  • 33. Data: 2009-01-11 21:10:39
    Od: "Artur.S" <"mc_artur(nospam)"@op.pl>

    Dnia 11-01-2009 o 00:21:26 Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Akurat gówno prawda.

    prawda jest jak dupa - każdy ma swoją

  • 34. Data: 2009-01-11 22:01:22
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 11.01.09 (niedziela), 'Jotte' napisał(a):

> [...]
    > może nauczyć swoją progeniturę aby uważała po czym chodzi (no chyba, że ma

    Jeżeli to "użytkowy" trawnik, to może jednak właściciel psa powinien
    nauczyć się, że tam nie powinno srać jego zwierze? Ludziom często nie chce
    się daleko (przy czym daleko = 50m) chodzić z psem i wykonują rundkę wokół
    najbliższego trawnika, a niejednokrotnie nawet sami stoją i jarają peta w
    klatce, podczas gdy pies lata sam. Nie wykorzystywane pola jakieś 50m od
    blokowisk... To małe dziecko ma chodzić po trawniku jak po polu minowym?

    Przykład - chcesz wyjść z małym dzieckiem pobawić się piłką, można by to
    zrobić na trawniku pod blokiem, ale ten obsrany cały. Pozostaje boisko,
    jeżeli jest, itd. Inny problem, na czasie - śniegu pod dostatkiem, chcesz
    ulepić bałwana i... Z tego powodu niedawno wybrałem się (z dziećmi) na
    trawnik pod markiet, gdyż tam mam pewność, że zabawy nie zepsuje
    rozglądanie się za gównami.

    A już dosadnym przegięciem jest, gdy ludzie wyłażą ze swoimi psami na
    boiska, a i takie widoki widziałem nieraz. Niby idą obok, ale pies bez
    smyczy i tak lata i sra gdzie popadnie. Albo bawią się z psami na boisku do
    siatkówki wysypanym piaskiem. Głupota ludzka nie zna granic...
    I czy rzeczywiście nic nie można zrobić?

    PS Chyba jedyny plus tego srania jest taki, że ludzie boją się skracać
    drogę przez trawniki... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 35. Data: 2009-01-11 23:08:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1km0vo3p5526a.xzfwxq36ycpv$.dlg@40tude.net Dykus
    <d...@s...wp.pl> pisze:

    > Jeżeli to "użytkowy" trawnik, to może jednak właściciel psa powinien
    > nauczyć się, że tam nie powinno srać jego zwierze?
    Dlaczego? Przecież pies srając go nie zniszczy, a człowiek depcząc - tak.

> [...]
    > klatce, podczas gdy pies lata sam. Nie wykorzystywane pola jakieś 50m od
    Nie można generalizować. Z jednego blokowiska 50 m, z innego 2 km, a dla
    niedołężnego starca któremu zwierz jedynym towarzyszem i 50 m może być za
    dużo (w zimie na przykład).

    > To małe dziecko ma chodzić po trawniku jak po polu minowym?
    > Przykład - chcesz wyjść z małym dzieckiem pobawić się piłką, można by to
    > zrobić na trawniku pod blokiem, ale ten obsrany cały.
    Zawsze można bachora wyprowadzić dalej niż 50 m, nieprawdaż?
    Na przykład pojechać na wycieczkę do lasu. Jak tam wdepnie w gówno sarny to
    nie będzie pretensji.

> [...]
    > ulepić bałwana i... Z tego powodu niedawno wybrałem się (z dziećmi) na
    > trawnik pod markiet, gdyż tam mam pewność, że zabawy nie zepsuje
    No i widzisz - rozwiązanie się znalazło.
    BTW - skąd ta pewność?

    > A już dosadnym przegięciem jest, gdy ludzie wyłażą ze swoimi psami na
    > boiska, a i takie widoki widziałem nieraz. Niby idą obok, ale pies bez
    > smyczy i tak lata i sra gdzie popadnie.
    Tak być nie powinno.

    > Albo bawią się z psami na boisku
    > do siatkówki wysypanym piaskiem. Głupota ludzka nie zna granic...
    To prawda.
    Tylko co ma do tego zabawa z psem na boisku? Byle by tam nie srał, a o to
    łatwo zadbać.

    > I czy rzeczywiście nic nie można zrobić?
    Może i można.
    Pamiętam z dzieciństwa, że kiedyś na trawnikach były takie tabliczki "Nie
    deptać trawników", "Szanuj zieleń".
    A gdyby tak postawić znowu i jak bachor wlezie to ze 100 zł mandatu głupim
    rodzicom?
    Ale najważniejsze - nie przesadzać!

    > PS Chyba jedyny plus tego srania jest taki, że ludzie boją się skracać
    > drogę przez trawniki... ;)
    Bo ja wiem... ? Jakoś w mojej okolicy tego strachu nie widać. Wydeptane
    "skróty", nawet przez żywopłoty.

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2009-01-12 09:17:40
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 00:08:02 +0100, Jotte napisał(a):

    > Dlaczego? Przecież pies srając go nie zniszczy, a człowiek depcząc - tak.

    Pojedyncze deptanie nie niszczy, a trawniki przed blokiem są też miejscem
    zabaw. W naszej kulturze gówno to coś negatywnego i jego widok w miejscu
    publicznym jest obrzydliwy. Latem to ujdzie, ale teraz jak czas rozkładu
    gówna trwa tygodnie. Wdepnięcie w gówno to też nie to samo co nadepnięcie
    na peta czy papierek.

    Henry

  • 37. Data: 2009-01-12 12:00:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-12 10:17, Henry(k) pisze:

> [...]
    > gówna trwa tygodnie. Wdepnięcie w gówno to też nie to samo co nadepnięcie

    Aczkolwiek brudasów rzucających wszędzie cholerne pety powinno lać się
    po mordzie :)

  • 38. Data: 2009-01-12 18:17:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Podsumowanie

    http://www.sobczak.art.pl/album/mikrokomiks/slides/s
    obczak-438.html

    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2009-01-12 19:17:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:zqcuxcbmwd87$.1gq2cc09r5n6k.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Pojedyncze deptanie nie niszczy, a trawniki przed blokiem są też miejscem
    > zabaw.
    A nie powinny.
    Nie powinny też być niszczone przez deptanie.
    Do zabaw przeznaczone są place zabaw.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-01-13 13:32:01
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 20:17:55 +0100, Jotte napisał(a):

    > A nie powinny.
    > Nie powinny też być niszczone przez deptanie.
    > Do zabaw przeznaczone są place zabaw.

    Nie wiem jaka jest klasyfikacja tego terenu - rośnie na nim trawa to mówię
    że trawnik - choć spółdzielnia zrobiła na środku piaskownicę (bez ścieżek
    do niej) - więc tak jakby to było zwykłe "podwórko".
    Trudno określić że "tu pies może a dziecko nie" (ja tam sprzątam po naszym
    psie wszędzie ze względów estetycznych).

    Henry