  • 1. Data: 2009-01-09 13:42:00
    Temat: Zakładanie DG i oferta od banku
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Cześć,

    Zakładam działalność gospodarczą, jeszcze nawet nie dostałem REGONu
    (dopiero na niego czekam), a już na adres firmy dostałem ofertę konta
    firmowego od jednego z banków. Moje dane są ogólnie dostępne i bank
    pozyskał je zgodnie z prawem?

    Pozdrawiam.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 2. Data: 2009-01-09 13:43:02
    Temat: Re: Zakładanie DG i oferta od banku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > (dopiero na niego czekam), a już na adres firmy dostałem ofertę konta
    > firmowego od jednego z banków. Moje dane są ogólnie dostępne i bank

    Tak, Twoje dane są ogólnodostępne.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-09 13:46:39
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1231508520@news.chmurka.net...
> [...]
    > (dopiero na niego czekam), a już na adres firmy dostałem ofertę konta
    > firmowego od jednego z banków. Moje dane są ogólnie dostępne i bank

    tez tak mialem, u mnie babki z urzedu miejsckiego pewnie sprzedaja
    multibankowi

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 4. Data: 2009-01-09 13:47:20
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Tak, Twoje dane są ogólnodostępne.

    tego samego dnia mozna uzyskac?

  • 5. Data: 2009-01-09 13:50:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > wiadomości news:gk7k94$qlf$1@news3.onet...

    > tego samego dnia mozna uzyskac?

    W Warszawie dane są od razu wpisywane do bazy i dostępne przez
    internet. Zatem przeszkód prawnych nie ma. Czy dane były legalnie
    zdobyte, tego nie wiadomo. Jeśli bank sam sobie odnalazł Cię gdzieś w
    internecie, to dobrze. A jeśli kupuje dane od urzędników, to można co
    najwyżej się doszukiwać przyjmowania korzyści przez urzędnika, a nie
    nieuprawnionego przekazania danych w ogólności.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-01-09 13:54:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Sty, 14:50, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > najwyżej się doszukiwać przyjmowania korzyści przez urzędnika, a nie
    > nieuprawnionego przekazania danych w ogólności.

    Pytanie kto by placil za cos co jest dostepne za free - jak nie w
    internecie to do wgladu w urzedzie. Wystarczy sie przejsc :)

  • 7. Data: 2009-01-09 13:58:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

    > Pytanie kto by placil za cos co jest dostepne za free - jak nie w
    > internecie to do wgladu w urzedzie. Wystarczy sie przejsc :)

    Bank to nie jest Kowalski, że może się przejść. Pewnie taniej jest
    zapłacić urzędniczce, niż pracownikowi, aby poszedł i sprawdził :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-01-09 15:46:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Sty, 14:58, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Bank to nie jest Kowalski, że może się przejść. Pewnie taniej jest
    > zapłacić urzędniczce, niż pracownikowi, aby poszedł i sprawdził :)
    >
    > --
    > Liwiusz

    E tam myslisz, ze doradca nie bujnie sie sam do urzedu, zwlaszcza w
    dobie kryzysu, zeby zdobyc jakiegos klienta? :)

  • 9. Data: 2009-01-09 15:52:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2009 o 16:46:28 BK <b...@g...com> napisał(a):

    > E tam myslisz, ze doradca nie bujnie sie sam do urzedu, zwlaszcza w
    > dobie kryzysu, zeby zdobyc jakiegos klienta? :)

    Nie trzeba się bujać, wystarczy zadzwonić kogo dziś dopisali

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2009-01-09 18:13:27
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Pt 09 sty 2009 02:46:39p "Kotlet mielony"
    <w...@d...mnie> wrote in

    > tez tak mialem, u mnie babki z urzedu miejsckiego pewnie sprzedaja
    > multibankowi

    Podobnie jest z funduszami emerytalnymi - dzwonia na numery domowe ludzi,
    ktorzy niedawno zaczeli pierwsza prace. Po prostu urzedasy sobie
    dorabiaja sprzedajac dane osobowe.