  • 21. Data: 2009-01-10 22:49:28
    Temat: Re: brudzace psy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:rd8im45vc5sfjsocllb8nf96i8sboetth0@4ax.com agent73
    <a...@g...pl> pisze:

    > Że tak powiem: gówno prawda! Czasem nawet cała zima nie pomoże -
    > zobacz sobie ile tego zostaje po wiosennych roztopach, a ty mi tu
    > będziesz pieprzył o jakimś deszczu!
    No to biegaj i zbieraj co dojrzysz.

    > Reszta bez komentarza.
    Mnie twój komentarz jest obojętny.

    > Niestety, to właśnie tacy jak ty są jednym z problemów tego kraju -
    > zwisa ci czy wokół ciebie będzie czysto, czy też nie i oczekujesz od
    > innych że będą to akceptować. Przykre.
    Problemem są wiecznie niezadowoleni ze wszystkiego prości ujadacze, jak ty.
    I jest to nie tyle przykre, bo nikt się takimi nie przejmuje, co męczące.

    > Z mojej strony EOT.
    To twoja woja sprawa.

  • 22. Data: 2009-01-10 23:02:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte pisze:
    > Pies się posrał na klatce, bo nie mógł wytrzymać. A ty?
    Nie mógł wytrzymać bo co? nie mógł pies znaleźć kluczy od
    drzwi? Czy właściciel pojebany?
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2009-01-10 23:09:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkb9fb$sie$1@news.dialog.net.pl Krzysztof 45
    <m...@v...pl> pisze:

    > Nie mógł wytrzymać bo co? nie mógł pies znaleźć kluczy od drzwi? Czy
    > właściciel pojebany?
    Pytałem dlaczego Pawcio zwalił stolca na klatce.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2009-01-10 23:21:26
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Jotte pisze:
    > Psie gówno to nic takiego strasznego. Jeden porządny deszcz i po nim.

    Akurat gówno prawda.

  • 25. Data: 2009-01-10 23:21:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wybierzdomene pisze:
    > problem w tym ze na tym trawniku stoi piaskownica i moje
    > dzieciaki tam biegaja sie bawic.
    No to Ci współczuję, u mnie plac zabaw odgrodzony jest
    płotkiem, a dzieciak wyrósł z piaskownicy, ale przerabiałem
    to nie tak dawno.
    > faktycznie jakby sie taka kupa wysmarowalo ich twarze to
    > by pomoglo ...
    Kiedyś za gówniarza nazbierali takiej sraki i wywalili
    takiemu co zasrywa place zabaw na wycieraczce pod drzwi
    mieszkania, przykryli gazetami i podpalili,
    zadzwonili do jego mieszkania i uciekli na półpiętro,
    zasrywacz otwiera, i co? W kapciach zaczął deptać, gasić
    "pożar" gazetowy, a sraka pryskała na wszystkie strony.
    To jest fakt, od tego czasu już pieska nie spuszczał w
    okolicach placu zabaw.
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2009-01-10 23:25:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte pisze:
    > Pytałem dlaczego Pawcio zwalił stolca na klatce.
    Toż wyjasnił dla czego
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2009-01-10 23:28:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-10 15:34, Boberek pisze:

    > Na TRAWNIKU? Prawdziwy dramat, zamierzałeś się wytarzać w trawie i psi
    > odchód pokrzyżował Twoje zamiary?

    pochodź trochę po takich gównach to zobaczymy czy dalej będziesz taki
    dowcipny. Ludzi nie sprzątających po swoich zwierzakach powinno się
    zamykać :/

  • 28. Data: 2009-01-10 23:51:08
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p>

    > Mnie tam wisi co cię wstydzi.
    > I w kraju i za granicą, jest różnie, a w niejednym kraju byłem.
    Masz rację. Dwa miesiące temu byłem w małym szkockim miasteczku i idąc
    chodnikem
    musiałem ciągle uważać, żeby nie wejść w psie odchody. Tamtejsi właściciele
    psów uważają to za normalne, że wypuszcza się psa na chodnik. Jakoś w tym
    czasie nie musiałem się wstydzić, że jestem Polakiem. W Polsce i tak nie
    jest źle z psami.
    ZiPi

  • 29. Data: 2009-01-11 09:51:27
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 11 Jan 2009 00:09:50 +0100, Jotte napisał(a):

    > Pytałem dlaczego Pawcio zwalił stolca na klatce.

    Co się przejmujesz, jedna porządna sprzątaczka i po nim.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 30. Data: 2009-01-11 13:55:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkbaop$tj7$2@news.dialog.net.pl Krzysztof 45
    <m...@v...pl> pisze:

    > Toż wyjasnił dla czego
    Pytanie z podtekstem - nawet Kondrat w Dniu świra z zemsty stolcował jednak
    na trawniku... :))
    Co to za ludzie(?) tu jednak pisują!
    Jeden czubek chce ludziom twarze kupą mazać i nazywa ich bydłem, inny sra
    mściwie po klatkach schodowych... paranoja.

    --
    Jotte