  • 1. Data: 2009-01-10 12:22:11
    Temat: Wykup mieszkania lokatorskiego a premia gwarancyjna.
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam następujące pytania. Czy przy wykupie mieszkania lokatorskiego można
    skorzystać z premii gwarancyjnej z książeczki mieszkaniowej? Jeśli tak,
    to w jakiej wysokości? Dokładnie chodzi o to, czy może być wypłacona
    wyższa premia niż koszt wykupu mieszkania?

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-10 18:20:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gka411$ggd$1@atlantis.news.neostrada.pl max441
    <m...@w...pl> pisze:

    > Mam następujące pytania. Czy przy wykupie mieszkania lokatorskiego można
    > skorzystać z premii gwarancyjnej z książeczki mieszkaniowej?
    Tak.

    > Jeśli tak, to w jakiej wysokości? Dokładnie chodzi o to, czy może być
    > wypłacona wyższa premia niż koszt wykupu mieszkania?
    Nie.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-01-10 20:48:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    max441 napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Mam następujące pytania. Czy przy wykupie mieszkania lokatorskiego można
    > skorzystać z premii gwarancyjnej z książeczki mieszkaniowej?

    Z tego co wiem, można.
    Tylko pospiesz się, bo w przyszłym roku za złotówkę, czyli na obecnych
    zasadach już nie kupisz.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-01-11 12:39:18
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Animka wrote:
    > Z tego co wiem, można. Tylko pospiesz się, bo w przyszłym roku za
    > złotówkę, czyli na obecnych zasadach już nie kupisz.

    Pocwicz interpunkcje ;)
    Jeden przecinek wiecej zaoszczedzilby mi chwilowej zwiechy i ROTFLa.

    Wieslaw

  • 5. Data: 2009-01-11 13:13:20
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Z tego co wiem, można.
    > Tylko pospiesz się, bo w przyszłym roku za złotówkę, czyli na obecnych
    > zasadach już nie kupisz.

    A co to znaczy, że za złotówkę? Możesz trochę bardziej szczegółowo?

  • 6. Data: 2009-01-11 16:08:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wwieslaw napisał/a:

    > Pocwicz interpunkcje ;)
    > Jeden przecinek wiecej zaoszczedzilby mi chwilowej zwiechy i ROTFLa.

    LOL
    Faktycznie fajny ten rok ;-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-01-11 16:12:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    max441 napisał/a:

    > A co to znaczy, że za złotówkę? Możesz trochę bardziej szczegółowo?

    Poczytaj o mieszkaniach wykupywanych za złotówkę to dowiesz się więcej.
    Polecam archiwum Gazety Prawnej.
    http://www.gazetaprawna.pl/tagi/prawo-lokatorskie

    --
    animka