  • 11. Data: 2005-11-09 07:53:10
    Temat: Re: brak kaloryfera płacić mniej?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 9 Nov 2005 01:18:10 +0100,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

    > To Ty pisałeś, że nie masz kaloryfera w kuchni?

    Nie ja. Odniosłem się tylko do zdania jakoby nie zakłada się już liczników
    w kuchniach.

    > U mnie też wymienili na elektroniczne. W kuchni, na kaloryferze licznika nie
    > zakładali, bo przecież nie było sensu.

    "Moi" sens niestety widzą... \:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 08:52:22 user up 10790 days, 20:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Avoid the Fortran arithmetic IF (or better yet, just avoid Fortran).

  • 12. Data: 2005-11-09 15:11:59
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 9 Nov 2005 07:53:10 +0000 (UTC), *Artur M. Piwko*
    <news:slrndn3an8.sdp.pipene-news@beast.tu.kielce.pl> napisał(a):

    > "Moi" sens niestety widzą... \:

    "Moi" chcieli zaoszczędzić trochę grosza i nie zakładali.
    Twoi myśleli przyszłościowo, bo nigdy nie wiadomo co może być wymyślone za
    parę m-cy, np. ktoś wpadnie na pomysł, żeby liczniki w kuchni były znowu
    spisywane :-(

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2005-11-10 18:14:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 9 Nov 2005 16:11:59 +0100,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

> [...]
    > parę m-cy, np. ktoś wpadnie na pomysł, żeby liczniki w kuchni były znowu

    U mnie jedynym nieopomiarowanym kaloryferem jest kaloryferek w łazience
    (który nadwyraz często się sam zapowietrza...).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 19:13:51 user up 10791 days, 7:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Mommy! The cursor's winking at me!

  • 14. Data: 2005-11-10 20:31:35
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 18:14:25 +0000 (UTC), *Artur M. Piwko*
    <news:slrndn73g6.qvn.pipene-news@beast.tu.kielce.pl> napisał(a):

    > U mnie jedynym nieopomiarowanym kaloryferem jest kaloryferek w łazience
    > (który nadwyraz często się sam zapowietrza...).

    U mnie w łazience są rury. Na szczęście zabudowane.
    Jeśli chodzi o kuchnię, to chyba u Ciebie w tej kuchni stanu licznika nie
    spisują? ( bo to już by było chyba wykroczenie).

    --
    Kaja

  • 15. Data: 2005-11-10 21:00:48
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Dnia Wed, 09 Nov 2005 00:11:03 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "reiro" <r...@n...email.com> napisał w wiadomości
    >
    > A masz z tego tytułu zimniej, niż inni?

    To przeciez jasne, ze tak. Skoro mamy ten same metral i przy zaloezniu, ze
    wspolczynniki przenikalnosci cieplnej mieszkan sa takie same a w jednym z
    nich powierzchnia kaloryferow jest mniejsza, przy rownej temperaturze
    kaloryferow w obu, to w tymze mieszkaniu musi byc chlodniej.

  • 16. Data: 2005-11-10 21:44:21
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 22:00:48 +0100, *reiro*
    <news:op.sz1lzmm92ys0k8@mazon-31aucytot> napisał(a):

> [...]
    > nich powierzchnia kaloryferow jest mniejsza, przy rownej temperaturze
    > kaloryferow w obu, to w tymze mieszkaniu musi byc chlodniej.

    Teraz należałoby napisać pismo do Administracji o założenie kaloryferów, w
    miejscach, w których ich brakuje. Jeśli to jest mieszkanie lokatorskie.
    Jeśli to jest mieszkanie własnościowe (kupiono je już bez tych kaloryferów),
    to niestety trzeba we własnym zakresie tą "modernizację" robić.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-11-10 23:02:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Nov 2005 21:31:35 +0100,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

    > U mnie w łazience są rury. Na szczęście zabudowane.
    > Jeśli chodzi o kuchnię, to chyba u Ciebie w tej kuchni stanu licznika nie
    > spisują? ( bo to już by było chyba wykroczenie).

    Dwa lata z rzędu spisywali stan liczników "dolewanych", to dlaczego nie
    mieliby i spisać nowego elektronicznego? (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 00:02:01 user up 10792 days, 11:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Aborcja tak - twój płód może być księdzem.

  • 18. Data: 2005-11-11 01:06:28
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 23:02:32 +0000 (UTC), *Artur M. Piwko*
    <news:slrndn7kcb.qvn.pipene-news@beast.tu.kielce.pl> napisał(a):

    > Dwa lata z rzędu spisywali stan liczników "dolewanych", to dlaczego nie
    > mieliby i spisać nowego elektronicznego? (-;

    Jak będziesz miał potem na fakturze do zapłaty to zareklamuj!
    Nie wiem tylko czy w całej Polsce w kuchni się nie spisuje, nie liczy, czy
    tylko w Warszawie.

    --
    Kaja